کد خبر : 1995664 | 29 دی 1402 ساعت 13:16 | 28.2K بازدید | 71 دیدگاه

حالا فقط لالیگا و لیگ قهرمانان

باختیم چون سوپرجام نفسمان را گرفت

خوسلو شکست دیشب رئال برابر اتلتیکو در کوپا دل ری را به خستگی ناشی از دو بازی نفسگیر در سوپرجام نسبت داد.

باختیم چون سوپرجام نفسمان را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، دیشب قهرمان سوپرجام اسپانیا در متروپولیتانو برابر اتلتیکو زانو زد. رئال 4-2 به رقیب همشهری باخت و از کوپا دل ری کنار رفت.

تیم آنچلوتی دو بار بازی را به تساوی کشاند ولی در دو وقت اضافه گل‌هایی دیگر را پذیرفت و موفق به جبران نشد. در دقایق پایانی وقت قانونی خوسلو که تازه وارد زمین شده بود، روی پاس جود بلینگام توانست بازی را مساوی کند و کار به وقت اضافه بکشد اما این‌بار بر خلاف سوپرجام، گل خوسلو تعیین کننده نشد.

1980394

مهاجم رئال در پایان بازی گفت: «چند اشتباه فردی کار دست ما داد. بازی خوبی انجام دادیم و بعد از اینکه بازی را 2-2 کردیم، به دنبال زدن گل سوم بودیم. باید اشاره کنم خیلی از بازیکنان ما به دلیل فشار دو بازی سوپرجام خسته بودند. باید این شکست را خوب آنالیز کنیم و به فکر بازی‌های بعدی باشیم.»

1980393

خوسلو ادامه داد: «این یک واقعیت است که ما خسته‌تر از اتلتیکو بودیم. نیمه نهایی با اتلتیکو 120 دقیقه شد و فینال برابر بارسا هم نفس‌گیر بود. مسافت زیادی را طی کردیم و سرحال نبودیم. این بازی را باختیم چون سوپرجام نفس تیم را گرفته بود. شکست و حذف از کوپا دل ری مایوس کننده است اما در مجموع بعد از کسب یک جام مهم خوشحالیم و از حالا به فکر لالیگا و لیگ قهرمانان خواهیم بود که شرایط خوبی در آنها داریم.»

1980392

دیدگاه‌ها