کد خبر : 1995673 | 29 دی 1402 ساعت 13:50 | 15.9K بازدید | 8 دیدگاه

طعنه عربستانی‌ها به هندرسون: بازیکنان بهتر می‌آیند!

سعد العزیز، مدیر لیگ عربستان، می‌گوید جدایی جوردن هندرسون بخشی از فوتبال است و بازیکنان بهتری به این لیگ ملحق خواهند شد.

طعنه عربستانی‌ها به هندرسون: بازیکنان بهتر می‌آیند!

به گزارش "ورزش سه"، هندرسون تنها شش ماه پس از ترک لیورپول و پیوستن به الاتفاق تصمیم گرفت قرارداد را با این باشگاه فسخ کند و به فوتبال اروپا برگردد. 

او روز گذشته رسما قراردادی را با باشگاه آژاکس امضا کرد تا در نیم فصل دوم با پیراهن این تیم به میدان برود و این اتفاق واکنش‌های بسیاری را نسبت به شرایط لیگ عربستان و دلیل تصمیمی که کاپیتان سابق لیورپول گرفت به همراه داشت. 

العزیز درباره این اتفاق به خبرنگاران گفت: «همه این اتفاقات بخشی از فوتبال است و در سراسر دنیا و زندگی حرفه‌ای افراد بسیاری رخ می‌دهد. گاهی با وجود بیشترین تلاش‌ها، افراد نمی‌توانند خودشان را با شرایط سازگار کنند و این می‌تواند روی عملکرد بازیکنان تاثیرگذار باشد و منجر به ناامیدی برای همه شود. 

1980257

هندرسون بازیکن خوبی است و باعث تاسف است که شرایط خوب پیش نرفت اما او تایید خواهد کرد که همه از او حمایت کردند و برایش احترام قائل بودند. همه تلاش کردند که شرایط مطابق خواسته او باشد و نباید هیچ کسی را در این اتفاق مقصر دانست. 

همچنان بسیار مثبت‌نگر هستیم و انتظار داریم که بازیکنان بهتری به این لیگ بیایند. اما البته که شاید بعضی از بازیکنان هم بروند. بدون شک موجی از استعداد به سمت این لیگ سرازیر خواهد شد. اما در مجموع ما از روند و رشدی که داریم کاملا راضی هستیم.»

دیدگاه‌ها