کد خبر : 1995676 | 29 دی 1402 ساعت 14:16 | 9.1K بازدید | 15 دیدگاه

این مسابقه برای ما تاریخی بود؛

سرمربی فلسطین: شاگردانم قهرمانانه مساوی گرفتند

سرمربی تیم ملی فلسطین می‌گوید بازیکنان مقابل امارات یک بازی قهرمانانه انجام داد و در دیدار بعد مقابل هنگ‌کنگ یک فرصت تاریخی برای صعود خواهند داشت.

سرمربی فلسطین: شاگردانم قهرمانانه مساوی گرفتند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فلسطین شب گذشته در دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا برابر امارات قرار گرفت و با وجود اینکه در دقیقه ۲۳ مسابقه یک گل دریافت کرد اما پس از اخراج مدافع امارات، موفق شد حریف را تحت فشار قرار بدهد و در ابتدای نیمه دوم هم روی گل به‌خودی تامر صیام به گل تساوی برسد.

مکرم دبوب، سرمربی تونسی فلسطین، پس از پایان این مسابقه در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و قبل و بعد از صحبت با خبرنگاران در سالن کنفرانس مطبوعاتی بابت نمایش تیمش در این دیدار مورد تشویق حاضران قرار گرفت.

دبوب گفت: بازیکنان امروز هر چه داشتند، گذاشتند و یک بازی قهرمانانه انجام دادند اما متاسفانه یک ضربه پنالتی و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. ما شایسته برد بودیم. هدف ما برد یا نباختن بود، این امتیاز ما را به مرحله بعد نزدیک می‌کند و امیدواریم در دور پایانی مقابل هنگ‌کنگ پیروز شویم.

سرمربی فلسطین ادامه داد: این مسابقه برای ما تاریخی خواهد بود. مردم ما با توجه به شرایط سخت، به شادی نیاز دارند و سرنوشت ما، در دستان ماست. پیروزی برای ما در کسب سهمیه صعود است و من به بازیکنان اعتماد دارم.

دیدگاه‌ها