کد خبر : 1995683 | 29 دی 1402 ساعت 14:41 | 7K بازدید | 7 دیدگاه

ادعای هندرسون: همیشه می‌خواستم در آژاکس باشم!

جوردن هندرسون، ستاره سابق لیورپول، می‌گوید همیشه دوست داشت بازی در آژاکس را تجربه کند.

ادعای هندرسون: همیشه می‌خواستم در آژاکس باشم!

به گزارش "ورزش سه"، هندرسون تنها شش ماه پس از ترک لیورپول تصمیم گرفت به دوران حضورش در باشگاه الاتفاق عربستان هم خاتمه دهد و بار دیگر راهی فوتبال اروپا شود. 

این بازیکن با فسخ قراردادش با این باشگاه عربستانی بار دیگر به اروپا برگشت و این‌بار راهی باشگاه آژاکس شد تا فوتبالش را در هلند ادامه دهد و در نیم فصل دوم با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت و تجربه جدیدی را به دست خواهد آورد. 

این ستاره سابق لیورپول در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه درباره اطلاعاتی که پیش از پیوستن به آژاکس داشت صحبت کرد: «وقتی بچه بودم، بازیکنان بزرگ زیادی برای آژاکس بازی می‌کردند. می‌توانم کلارنس سیدورف، فرانک رایکارد، مارکو فان باستن، یوهان کرویف و زلاتان ابراهیموویچ را به‌خاطر بیاورم. 

1980257

بازیکنان بسیار بزرگی همیشه پیراهن این تیم را به تن داشتند و همین باعث شده است که آنها یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیا لقب بگیرند. من از این که اینجا هستم خیلی هیجان دارم و دیدن تاریخ غنی این باشگاه برایم بسیار جذاب و باورنکردنی است. 

آژاکس باشگاهی است که حضور بازیکنان تراز اول جهانی در آن نشان‌گر جایگاهی است که دارد. زمانی که از فرصت بازی برای آنها آگاه شدم، بسیار هیجان‌زده شدم. این چیزی بود که همیشه دوست داشتم امتحان کنم و حضور در این تیم برای من بسیار جذاب است.»

دیدگاه‌ها