کد خبر : 1995698 | 29 دی 1402 ساعت 15:29 | 18K بازدید | 13 دیدگاه

مورینیو موقع عصبانیت باید حتما حال یک نفر را بگیرد!

جو کول و جان اوبی میکل، شاگردان سابق ژوزه مورینیو، می‌گویند که سرمربی پرتغالی در هنگام عصبانیت احترام شاگردانش را نگه نمی‌داشت.

مورینیو موقع عصبانیت باید حتما حال یک نفر را بگیرد!

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو 60 ساله دو دوره بسیار موفق هدایت چلسی را در کارنامه دارد، از جمله اولین حضورش بین سال‌های 2004 تا 2007 که باعث شد آبی‌ها پیاپی قهرمان لیگ برتر شوند.

کول با وجود برخی اختلافات با کادر فنی و مدیران چلسی نقش مهمی در موفقیت این تیم قبل از رفتن مورینیو در سپتامبر 2007 داشت.
در حالی‌که مورینیو با 124 پیروزی در 185 بازی به عنوان موفق‌ترین سرمربی باشگاه از این تیم کنار رفت، کول توضیح داد که چگونه مربی پرتغالی مرتباً درگیری‌های شدید با بازیکنانش داشت. کول در پادکست جان اوبی میکل گفت: "من عاشق خوزه بودم، اما مردم همیشه فکر می‌کنند که ما رابطه بدی با هم داشتیم. من یک بازی لیگ انجام دادم و در خانه 3-0 پیروز شدیم. من دو گل زدم، فکر کردم خوب بازی کردم، اما احتمالاً چند اشتباه کوچک هم داشتم.
من چندتا پاس عقب اشتباه به دروازه‌بان داده بودم. فکر نمی‌کردم مهم باشد، اما روز بعد داشتیم گرم می‌کردیم و مورینیو آمد و گفت: "می‌بینم دوباره از این کارها می‌کنی پسر، دیگر هرگز برای من بازی نمی‌کنی".
بار دیگر مقابل لیورپول گلزنی کردم و آنها رقبای اصلی ما بودند. فکر می‌کردم شب خوبی داشتیم. صبح روز بعد تلفن من در حال انفجار بود و او آبروی من را در کنفرانس مطبوعاتی برده بود. ناراحتم می‌کرد، اما فکر می‌کنم او می‌دانست که هر بار که این کار را با من انجام می‌دهد، من بهتر می‌شوم."

1980437

کول در ادامه توضیح داد که چگونه اوبی میکل در میان افراد مورد علاقه مورینیو بود، اما آنها را از انتقاد مصون نگذاشت.  او توضیح داد: "جان مثل پسرش بود و فقط یک‌بار شنیدم که او بر سر جان فریاد زد. او را دوست داشت.
ما در یک بازی دوستانه خارج از خانه با رنجرز بازی می‌کردیم، هیچ کدام از ما خوب بازی نمی‌کردیم و او تمام مدت به ما نق می‌زد. من درست روبه‌روی او بودم و او فریاد کشید "جان، جان، تو مثل فیل بازی می‌کنی" و او علامت خرطوم را نشان داد و من از خنده روده‌بر شدم."

اوبی میکل، مجری پادکست این روایت را تایید کرد: "وقتی او عصبانی است یک نفر را انتخاب می‌کند که حالش را بگیرد و آن روز نوبت من بود. او مرا نابود کرد. به من گفت فیل و 10 دقیقه بعد هم تعویضم کرد."

دیدگاه‌ها