کد خبر : 1995725 | 29 دی 1402 ساعت 17:05 | 8.4K بازدید | 6 دیدگاه

از شکست برابر کره سود بردیم؛

سرمربی بحرین: باید ببریم تا صعود کنیم

خوان آنتونیو پیتزی می‌گوید دیدار بحرین و مالزی با توجه به تلاش دو تیم برای حفظ شانس صعود خود به دور بعد بسیار دشوار خواهد بود.

سرمربی بحرین: باید ببریم تا صعود کنیم

به گزارش ورزش سه، تیم‌های ملی بحرین و مالزی فردا در شرایطی در دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا برابر یکدیگر قرار می‌گیرند که بحرین در اولین دیدار مقابل کره جنوبی با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد و مالزی با نتیجه 4 بر صفر مغلوب اردن شد.

آنتونیو پیتزی، سرمربی بحرین، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با مالزی گفت: بازی سختی در انتظار ما است، زیرا جاه طلبی مالزی نیز مانند ما، راهیابی به مرحله حذفی است. ما باید تمرکز خود را حفظ کنیم تا بازی را ببریم.

بحرین که این مسابقه خود را هم مانند تقابل با کره در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار خواهد کرد، باید با اختلاف گل‌های زیادی پیروز شود تا پیش از رویارویی با اردن در هفته آینده، امید خود را برای صعود به مرحله حذفی حفظ کند.

پیتزی درباره محل برگزاری این بازی گفت: بازی در یک زمین مهم نیست و ما باید برای پیروزی باید تمرکز کنیم. ما برای برد برنامه ریزی می‌کنیم و اگر عملکرد خوبی داشته باشیم می‌توانیم با اختلاف زیادی پیروز شویم اما در نهایت مهم این است که با سه امتیاز از زمین خارج شویم.

او ادامه داد: ما تیم ملی مالزی را آنالیز کردیم و بازی دوستانه این تیم مقابل سوریه و اولین تقابل مقابل اردن را دیدیم. همچنین بازی‌مان مقابل کره را هم آنالیز کردیم و با وجود شکست، عملکرد خوبی داشتیم. ما از چنین مسابقاتی یاد می‌گیریم و سود می‌بریم.

سرمربی بحرین درباره مصدومیت امین بن عدی در بازی اول و احتمال غیبت او در ادامه مسابقات توضح داد: امین همچنان با ماست اما بازی نمی‌کند. ما از AFC درخواست کردیم که او را جایگزین کند اما قوانین روشن است و ما نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم.

دیدگاه‌ها