کد خبر : 1995765 | 30 دی 1402 ساعت 03:53 | 61.2K بازدید | 59 دیدگاه

خیلی راحت توپ‌ها را از دست می‌دادیم؛

دوآن: حالا قدرت واقعی ژاپن مشخص می‌شود

هافبک کلیدی تیم فوتبال ژاپن معتقد است اعضای این تیم باید مشکلات را به صورت گروهی مورد بحث قرار بدهند و راه حل مناسبی اتخاذ کنند.

دوآن: حالا قدرت واقعی ژاپن مشخص می‌شود

به گزارش "ورزش‌ سه"، شکست ژاپن مقابل عراق در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی اولین شگفتی جام ملت‌های آسیا بود که هیچ یک از ژاپنی‌ها آن را تصور نمی‌کردند.
ژاپن مقاب عراق به دنبال صعود از مرحله گروهی بود که این اتفاق فعلا به تعویق افتاده است. ریتسو دوآن هافبک تیم ملی فوتبال ژاپن درباره شکست برابر عراق می‌گوید: «چیزهای زیادی درباره تاکتیک‌های استفاده شده در این مسابقه وجود دارد، اما ما خیلی از مواقع توپ را به راحتی از دست می‌دادیم.» 
ریتسو دوآن که در دقیقه 61 بازی وارد زمین شد، ادامه می‌دهد: «وقتی وارد زمین شدم، به تغییر نتیجه فکر می‌کردم. من شانس‌های خوبی در این بازی داشتم. بنابراین فکر می‌کنم یکی از مشکلات این بازی این بود که من نتوانستم از موقعیت‌هایی که داشتم استفاده کنم.» 
دوآن هم البته مانند سرمربی تیمش امیدوارانه به این باخت نگاه می‌کند: «حالا در ادامه مسابقات قدرت واقعی تیم ما مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. فکر می‌کنم بهتر است در مورد مسائل به عنوان یک تیم بحث کنیم و تغییراتی را برای بهتر شدن انجام دهیم تا با قدرت آماده دیدار بعدی شویم.»

دیدگاه‌ها