کد خبر : 1995790 | 29 دی 1402 ساعت 20:26 | 46.7K بازدید | 35 دیدگاه

باشگاه پرسپولیس ماگات را نخواست

سرمربی مشهور آلمانی به پرسپولیس پیشنهاد شد اما مدیران باشگاه او را نخواستند.

باشگاه پرسپولیس ماگات را نخواست

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که ایجنت‌ها و رابط‌های بسیاری طی دو روز اخیر گزینه‌های متعددی را به مدیران باشگاه پرسپولیس معرفی کرده‌اند بعضا در بین اسامی مطرح شده چهره‌های شاخص دنیای مربیگری هم دیده می‌شود.
یکی از گزینه‌هایی که برای جانشنی یحیی گل محمدی به باشگاه پرسپولیس معرفی شده فلیکس ماگات سرمربی مشهور آلمانی بود که توسط مدیران باشگاه سرخ پایتخت رد شد چرا که رقم درخواستی او بسیار بالا بود.
در شرایطی که باشگاه پرسپولیس بودجه محدودی برای انتخاب سرمربی دارد فلیکس ماگات برای یک فصل دو میلیون دلار می‌خواست که طبیعتا پرداخت چنین مبلغی برای این باشگاه مقدور نیست و به همین خاطر این گزینه اصلا جدی نشد.

1717853

ماگات که 70 سال سن دارد سابقه بسیار زیادی در بوندس لیگا به عنوان مربی داشته و تیم‌هایی مثل هامبورگ، ولفسبورگ، شالکه، بایرن مونیخ، اشتوتگارت، اینتراخت فرانکفورت، وردربرمن و نورنبرگ را هدایت کرده و حتی خارج از آلمان در انگلیس سرمربی تیم فولام بوده است.
آخرین تیمی که ماگات هدایتش کرد هرتابرلین بود که حضورش در این باشگاه هم در ژوئن سال 2022 پایان یافت و حالا بیش از یک سال و نیم است که او تیمی ندارد و بیکار مانده.
ماگات در ولفسبورگ سرمربی اشکان دژاگه و در شالکه سرمربی علی کریمی بود. او با ولفسبورگ یک بار و دو بار با بایرن مونیخ قهرمان بوندس لیگا شده و دو قهرمانی جام حذفی فوتبال آلمان را با باواریایی‌ها در کارنامه دارد.

دیدگاه‌ها