کد خبر : 1995849 | 29 دی 1402 ساعت 23:27 | 14.9K بازدید | 41 دیدگاه

روحیه جنگندگی ما بالاست

سرمربی اندونزی: ما هم می‌خواهیم ژاپن را ببریم

سرمربی تیم ملی اندونزی می‌گوید این تیم با هدف پیروزی به مصاف ژاپن خواهد رفت تا صعود خود به دور حذفی جام ملت‌های آسیا را قطعی کند.

سرمربی اندونزی: ما هم می‌خواهیم ژاپن را ببریم

به گزارش ورزش سه، تیم ملی اندونزی با پیروزی برابر ویتنام سه امتیازی شد تا تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به ژاپن در رده سوم گروه D جام ملت‌های آسیا قرار بگیرد.

شین تائه یونگ، سرمربی اندونزی، در نشست خبری پس از بازی گفت: از این عملکرد و نتیجه‌ای که مقابل ویتنام کسب کردیم خوشحالم. روحیه جنگندگی بسیار بالایی از خود نشان دادیم و با اشتیاق و نظم و انضباط در زمین بازی کردیم. خوب دفاع کردیم و گلی زدیم و آن را حفظ کردیم تا به آنچه می‌خواستیم، برسیم.

این مربی اضافه کرد: مسابقه سختی بود و با رقیب سرسختی روبرو شدیم، اما موفق شدیم بازی را آنطور که باید پیش ببریم. همه بازیکنان به خوبی در زمین به وظایف خود عمل می‌کردند و تمرکز بالایی داشتند.

تائه یونگ در پایان گفت: ما برای صعود به مرحله بعد شانس داریم و باید برای دور بعد که در آن به مصاف تیم ژاپن می‌رویم، به خوبی آماده شویم. به خودمان اعتماد داریم و توانایی‌های خود را می‌دانیم و با شجاعت، اشتیاق و میل به پیروزی به مصاف ژاپن خواهیم رفت.

دیدگاه‌ها