کد خبر : 1995862 | 30 دی 1402 ساعت 00:20 | 24K بازدید | 45 دیدگاه

اگر به کمپ ما بیایید، تلاش کردنمان را می‌بینید

سرمربی هنگ کنگ: تیم برتر زمین ما بودیم

سرمربی تیم ملی هنگ کنگ علی رغم شکست یک بر صفر مقابل ایران به تمجید از عملکرد و تلاش فوق العاده بازیکنانش پرداخت.

سرمربی هنگ کنگ: تیم برتر زمین ما بودیم

به گزارش ورزش سه، در دومین دور از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، تیم ملی هنگ کنگ به مصاف تیم ملی ایران رفته بود که علی رغم نمایش باکیفیت این تیم، شاگردان امیر قلعه نویی در پایان بازی به پیروزی یک گله دست یافتند.

اندرسون سرمربی نروژی تیم ملی هنگ کنگ در کنفرانس خبری پایان بازی حضور پیدا کرد و صحبت‌هایش را اینگونه شروع کرد: من به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم با یکی از تیم‌های بزرگ فوتبال آسیا بازی داشتیم؛ ما در بازی‌های اول و دوم خود در جام ملت‌های آسیا با دو تیمی رودررو شدیم که رنک بالایی در فیفا دارند و توانستیم بازی متفاوتی به نمایش بگذاریم و این موضوع عاملی است تا من بیشتر به شاگردانم افتخار کنم.

او با تاکید به تفاوت کیفیت دو تیم ادامه داد: درست است که آنها بازیکنان بهتری داشتند اما این «تیم» است که در فوتبال حرف اول را می‌زند. تیم ما بود که توانست به آنها فشار بیاورد و به آنها حمله کند.

اندرسون در پاسخ به سوال خبرنگار ایرانی که از او پرسید آیا تیم ملی ایران را در جمع مدعیان می‌بیند یا خیر، پاسخ داد: ایران یک تیم فوق العاده بوده و قطعا ایران در کنار قطر و کره جنوبی مدعی فتح جام هستند اما من امروز تیم خودم را تیم برتر زمین دیدم و این مسئله من را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. ما امروز بسیار بدشانس بودیم چرا که موقعیت‌های خوبی داشتیم و اگر از آنها استفاده کرده بودیم، دروازه ایران را باز می‌کردیم.

خبرنگاری از سرمربی هنگ کنگ درباره بازی با فلسطین پرسید و او جواب داد: ما باید تمرکز را بر روی بازی سوم بگذاریم، چرا که اگر به سه امتیاز برسیم شاید به عنوان یکی از چهار تیم برتر سوم به دور بعد صعود کنیم.

او تیم ملی فلسطین را یک تیم فیزیکی با بازیکنان باکیفیت توصیف کرد و گفت: شاید همه فکر می‌کردند ما در برابر ایران و امارات گل‌های زیادی دریافت کنیم اما همانطور که دیدید ما با یک گل خورده از زمین بیرون آمدیم و من هرگز بدم نمی‌آید که از فلسطین امتیاز بگیریم. من دو بازی فلسطین را تماشا کردم و عملکرد بسیار خوبی برابر ایران و امارات داشتند.

وی در پایان به تمجید از تیمش پرداخت و تاکید کرد: حفظ آمادگی بدنی برای بازی آخر مهمترین وظیفه من خواهد بود. اگر به کمپ تمرینی ما بیایید، تلاش زیادی را در جمع ما مشاهده می‌کنید و این چیزی است که به آن افتخار می‌کنم. امیدوار هستم با تمرکز بر روی ریکاوری و توانایی فیزیکی همانطور که در بازی امروز نشان دادیم، ظاهر شویم.

دیدگاه‌ها