کد خبر : 1995867 | 30 دی 1402 ساعت 00:51 | 20.8K بازدید | 9 دیدگاه

گوتی تقصیرها را بر گردن فلیکس انداخت

ستاره بارسا برای جستجوی مقصر به آینه نگاه کند!

گوتی، اسطوره رئال مادرید، در مورد وضعیت ژوائو فلیکس، ستاره بارسلونا صحبت کرد.

ستاره بارسا برای جستجوی مقصر به آینه نگاه کند!

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس و بارسلونا در حال نزدیک شدن به لحظات حساس فصل هستند. ستاره پرتغالی در نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۳ با قراردادی قرضی تا پایان فصل از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست.

در طول فصل همواره یکی از بحث‌های پیرامون باشگاه بارسلونا ماجرای تمدید قرارداد قرضی او و یا جدایی‌اش از این تیم است و شایعات زیادی درباره این موضوع به گوش رسیده است.

به‌نظر می‌رسد فلیکس پس از مدت‌ها بالاخره در بارسلونا کمی به ثبات رسیده است و مشتاق ادامه حضورش در این تیم است. در آن سمت اتلتیکو مادرید که از فروش فلیکس بدش نمی‌آید در ازای او ۸۰ میلیون یورو می‌خواهد که مبلغ زیادی است و بارسلونا توان پرداختش را ندارد.

1980738

همه این‌ها موضوع فلیکس را پیچیده کرده و مشخص نیست در آینده برای او چه اتفاقی خواهد افتاد. در همین حین گوتی نیز درباره وضعیت ستاره بارسا صحبت کرده و او را تا حدودی مقصر این وضعیت دانسته.

گوتی در مورد فلیکس گفت: «ژوائو تا حدودی مقصر وضعیتی است که در آن قرار گرفته. او بازیکنی پرفراز و نشیب است و این ذهنیتی که دارد به او کمکی نمی‌کند. فلیکس گاهی از همه چیز معترض است و همه را مقصر اتفاقاتی می‌داند که برایش می‌افتد. در حالی که این‌گونه نیست. او باید تغییر کند زیرا بازیکن بزرگی است و می‌تواند موفق شود.»

دیدگاه‌ها