کد خبر : 1995871 | 30 دی 1402 ساعت 06:13 | 19.1K بازدید | 4 دیدگاه

آنجلو دی لیویو:

اخراج شدن مورینیو تقصیر خودش بود!

آنجلو دی لیویو، هافبک سابق رم، اخراج ژوزه مورینیو از رم را ارزیابی کرد و گفت که این مربی با شکایت و اعتراض‌هایش در انظار عمومی به تیم آسیب زده است.

اخراج شدن مورینیو تقصیر خودش بود!

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو روز سه‌شنبه در سومین فصل حضورش از باشگاه رم اخراج شد. او در فصل اول قهرمانی لیگ کنفرانس را به دست آورد و در فصل دوم به فینال لیگ اروپا صعود کرد اما در نهایت دوباره به سندرم فصل سوم دچار و اخراج شد.

مورینیو که حالا شایعاتی از سرمربی‌گری‌اش در باشگاه الشباب عربستان به گوش می‌رسد، جای خود را به دنیله ده‌روسی، هافبک سابق رم داد و این مربی تا پایان فصل هدایت باشگاه سابقش را بر عهده خواهد گرفت.

دی لیویو در جدیدترین صحبت‌هایش برای ده‌روسی آرزوی موفقیت و سپس درباره مورینیو صحبت کرد. او گفت: «از ته قلبم برای دنیل آرزوی موفقیت دارم. اگر می‌خواهید این حرفه را انجام دهید و مربی‌گری‌ کنید، باید موقعیت‌های خاصی مانند این را نیز بپذیرید. امیدوارم او بتواند آرامش را به تیمی که فرسوده به نظر می‌رسد بیاورد.»

1980743

از او پرسیده شد که آیا با تصمیم این هفته باشگاه برای اخراج مورینیو موافق است یا خیر. او پاسخ داد: «فکر نمی‌کردم درست باشد که مورینیو بلافاصله بعد از دربی اخراج شود، تا پایان فصل صبر می‌کردیم. زمانی که بازی می‌کردم، از اخراج مربی در طول فصل خوشم نمی‌آمد، زیرا همیشه یک مربی جدید می‌آید که دیدگاه متفاوتی داشت و طول می‌کشید که نظراتش را به بازیکنان توضیح دهد.

به هر حال مورینیو رفت. به‌نظرم خودش نیز مقصر بود. چیزی که همیشه بیش از همه چیز بازیکنان را آزار می‌دهد این است که به طور علنی می‌گویند که شما تیم رقابتی ندارید و فقط برای تیم مضر هستید. نه تنها این، به نظر من باشگاه از اعتراض‌ها و کارت‌ قرمزهای زیاد مورینیو هم اذیت می‌شد.

مورینیو هرگز با ترکیبی که در اختیار داشت، سازگار نشد. که مطمئناً ترکیب ضعیفی نیست. فیورنتینا و بولونیا قوی‌تر از رم نیستند، اما در جدول جلوتر از این تیم هستند.»

دیدگاه‌ها