کد خبر : 1995872 | 30 دی 1402 ساعت 01:04 | 50.1K بازدید | 77 دیدگاه

یک جای کار ایراد دارد؛

طعنه قلعه‌نویی به کی‌روش: آن زمان جام نمی‌خواستند!

سرمربی تیم ملی ایران نسبت به توقع بالا از آنها برای رسیدن به قهرمانی واکنش نشان داد.

طعنه قلعه‌نویی به کی‌روش: آن زمان جام نمی‌خواستند!

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی پس از پایان کنفرانس خبری دیدار مقابل هنگ‌کنگ، در حال عبور از میکسدزون ورزشگاه بین‌المللی خلیفه دوحه با سوال خبرنگاران ایرانی مواجه شد و اظهارات جالبی داشت.

قلعه‌نویی در واکنش به اظهارات یکی از خبرنگاران ایرانی که عنوان کرد در نشست خبری هیچ‌یک از سرمربیان تیم‌های مدعی حاضر در جام ملت‌های آسیا از جمله عربستان، ژاپن، کره جنوبی و ... سوال‌ها درباره قهرمانی نیست و بیشتر به همان مسابقه پرداخت می‌شود، ابراز کرد: یک سری افراد دنبال این مسائل هستند و می‌خواهند با همین حرف‌ها به تیم ملی ایران فشار بیاورند، وگرنه ما بازی به بازی پیش می‌رویم.

او یادآور شد: چه کسی فکر می‌کرد که ژاپن در دو مسابقه چهار گل دریافت کند؟ از روزی که ما آمدیم، همین فشار در تیم ملی هست و من در کنفرانس خبری عرض کردم که این تیم ملی در گذشته بیشترین امکانات را داشته، هشت سال هم بازیکنان جوان‌تر بودند و چهار سال قبل هم همین نفرات با سن کمتر وجود داشتند ولی این سوالات مطرح نمی‌شد، اما حالا چه شده که همه این سوالات را می‌پرسند؟ یک جای کار ایراد دارد.

1980742

سرمربی تیم ملی ایران در واکنش به پیشرفت تیم‌هایی مثل عراق، اردن و ... در فوتبال آسیا ابراز کرد: فوتبال آسیا نسبت به دهه گذشته خیلی پیشرفت کرده است. با این پیشرفت، بازهم روی ما فشار می‌آورند. البته من عادت کردم و از 2007 به بعد این فشارها را در باشگاه‌های مختلف و تیم ملی داشتم ولی من ناراحت بازیکنان هستم که باید این فشار از تیم برداشته شود.

قلعه‌نویی درباره نمایش خوب مهدی قایدی مقابل هنگ‌کنگ و علت تعویض او در این مسابقه گفت: ما امروز هم تغییراتی در ترکیب داشتیم ولی باید با 16-15 نفر بازی‌ها را جلو برویم تا در مراحل حذفی فشار کمتری روی ملی پوشان باشد. قایدی هم امروز جزو خوب‌های ما بود و اگر گل‌های بیشتر می‌زدیم، شاید یکی، دو بازیکن دیگر را هم زودتر تعویض می‌کردیم.

او درباره مصدومیت مجید حسینی و علیرضا جهانبخش مقابل هنگ کنگ عنوان کرد: واقعا این اتفاقات نگرانمان می‌کند ولی من از تیم پزشکی ممنون هستم که نهایت تلاش خودشان را انجام می‌دهند. در هتل دستگاه ریکاوری خیلی خوبی داریم و کادر پزشکی نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند تا بازیکنان برسند.

دیدگاه‌ها