کد خبر : 1995892 | 30 دی 1402 ساعت 07:14 | 23.1K بازدید | 14 دیدگاه

کابوس هنگ‌کنگ دست از سر جهانبخش بر‌نمی‌دارد

علیرضا جهابنخش مانند دیدار مقدماتی جام‌جهانی مقابل هنگ‌کنگ دوباره مصدوم شد.

کابوس هنگ‌کنگ دست از سر جهانبخش بر‌نمی‌دارد

به گزارش "ورزش سه"، طلسم بازی با هنگ‌کنگ دست از سر علیرضا جهانبخش برنمی‌دارد و کمتر از سه ماه دو بار مقابل این تیم به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج می‌شود.

اولین مصدومیت جهانبخش با شدت بیشتری همراه بود و با خشم و اشک زمین بازی را ترک کرد، چهره به هم ریخته علیرضا در آن مسابقه در یاد هواداران فوتبال است که به همراه دکتر شهاب خیلی آرام زمین مسابقه را ترک کرد و بعد از آن روی نیمکت با اشک ریختن خشم خود از مصدومیت را نشان داد، این بازی که در هفته اول مقدماتی جام‌جهانی برگزار شد باعث شد تا علیرضا نتواند ایران را در بازی با ازبکستان همراهی کند.

1980782

علیرضا جهانبخش که در بازی امروز با بازوند کاپیتانی به میدان رفته بود در دقایق پایانی مسابقه دچار مصدومیت شد و جای خود را به احسان حاج‌صفی داد، حضور دکتر شهاب در کنار جهانبخش و قدم‌های آهسته او برای ترک زمین تصاویر خوبی را برای فوتبال دوستان ایران تداعی نمی‌کند و امیدوار خواهیم بود که مصدومیت او جدی نباشد و در ادامه جام‌ملت‌های آسیا وینگر راست سرعتی در ترکیب تیم ملی حضور داشته باشد.

ایران در تورنومنت آزمون، شجاع خلیل‌زاده، سامان فلاح، مجید حسینی، مهدی ترابی را به دلیل مصدومیت در مقاطع مختلف برای مدت‌زمان هایی کوتاه در اختیار نداشته و علیرضا جهانبخش آخرین بازیکن مصدوم در این لیست بلند بالا بود.

1980781

دیدگاه‌ها