کد خبر : 1995915 | 30 دی 1402 ساعت 10:32 | 52.1K بازدید | 43 دیدگاه

فخر فروشی ستاره جدید رئال: من ژن خوبم!

اندریک، ستاره جدید رئال مادرید، درباره تصاویری از عضلات پایش که اخیرا خبرساز شده بود توضیح داد.

فخر فروشی ستاره جدید رئال: من ژن خوبم!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش اندریک در ترکیب پالمیراس باعث شده است که مدیران، کادر فنی و هواداران رئال مادرید بی‌صبرانه منتظر شروع فصل آینده و حضور او در ترکیب رئال مادرید باشند. 

این بازیکن از تابستان آینده قرار است رئال مادرید را همراهی کند و نمایش خوبی که این فصل در پالمیراس داشته توجه بسیاری را به خود جلب کرده است اما این تنها موردی نیست که باعث جلب توجه فوتبال‌دوستان توسط او شده است. 

در روزهای اخیر تصاویری از عضلات پای این ستاره جدید رئال مادرید منتشر شد که باعث شد بسیاری او را به‌خاطر فیزیکی بدن خاص و فوق‌العاده و همچنین تمریناتی که باعث رسیدن به این شرایط شده تحسین کنند اما خودش مدعی شده است که تمرین خاصی برای رسیدن به این عضلات انجام نداده است. 

1976998

او در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت: «آیا تمرین خاصی برای پاهای انجام می‌دهم؟ نه چنین چیزی صحت ندارد. من پاهای قدرتمندی دارم و دلیل این موضوع صرفا ژنتیکی است.»

اندریک همچنین در واکنش به فشارهایی که در چند ماه اخیر بر او وارد شده است اضافه کرد: «اتفاقاتی است که رخ می‌دهد و افرادی هستند که صحبت می‌کنند و می‌‎گویند من پله یا رونالدوی جدید هستم. من می‌خواهم اندریک باشم و حرف‌هایی که زده می‌شود برای من اهمیتی ندارد.»

دیدگاه‌ها