کد خبر : 1995966 | 30 دی 1402 ساعت 12:44 | 20.1K بازدید | 23 دیدگاه

طعنه چینی‌ها به ژاپن: بردن آلمان و ترکیه الکی بود!

رسانه‌های چینی از عملکرد ژاپن و شکست روز گذشته این تیم برابر عراق انتقاد کردند.

طعنه چینی‌ها به ژاپن: بردن آلمان و ترکیه الکی بود!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ژاپن روز گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا روبه‌‎روی تیم ملی عراق به میدان رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 

کمتر کسی انتظار کسب چنین نتیجه‌ای از سوی دو تیم را داشت و حالا آنها با یک پیروزی و یک باخت و سه امتیاز پس از عراق که با شش امتیاز صدرنشین است، در جایگاه دوم جدول رده‌بندی گروه‌شان قرار گرفته‌اند. 

این شکست در حالی رقم خورد که بسیاری از رسانه‌های معتبر دنبال مانند اوپتا، یورو اسپورت و ESPN از ژاپن به‌عنوان شانس اول قهرمانی در این رقابت‌ها نام برده بودند و کره جنوبی را هم مدعی دوم قهرمانی آسیا می‌دانستند اما حالا شرایط فرق کرده است. 

1980866

حالا رسانه‌های چینی نسبت به این باخت واکنش نشان داده و به‌نوعی آن را به تمسخر گرفته‌اند. یکی از رسانه‌های این کشور در این باره نوشت: «این واقعیت که عراق برابر ژاپن به پیروزی رسید عجیب است اما وقتی بازی را ببینید زیاد هم شوکه نخواهید شد چون آنها تمام مدت بازیکنان بزرگ مانند کوبو را پرس کردند. 

در حالی که تیم حریف با دو گل جلو بود، عملکرد دفاعی ژاپن واقعا عجیب بود و نشان داد که آنها نمی‌توانند مدعی قهرمانی باشند. آنها قدرت کافی را ندارند و تا به حال دو گل برابر ویتنام و عراق دریافت کرده‌اند. قصد تعریف از تیم ملی چین را نداریم اما آنها تا به حال گلی دریافت نکرده‌اند. 

ژاپن پیش از شروع این رقابت‌ها در 10 بازی متوالی به پیروزی رسیده بود اما نباید فراموش کرد که هشت بازی از این تعداد دوستانه بودند. شاید آنها بتوانند به فینال برسند اما بعید است که توانایی قهرمانی داشته باشند.»

دیدگاه‌ها