کد خبر : 1995971 | 30 دی 1402 ساعت 12:58 | 44.3K بازدید | 20 دیدگاه

پیشنهاد جالب کلوپ به مربی سرشناس: بیا جای من!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از اسون گوران اریکسون دعوت کرد تا یک روز به جای او سرمربی این تیم باشد.

پیشنهاد جالب کلوپ به مربی سرشناس: بیا جای من!

به گزارش "ورزش سه"، اریکسون چند روز پیش اعلام کرد که به سرطانی لاعلاج مبتلا شده و در بهترین حالت یک سال دیگر فرصت زندگی کردن خواهد داشت. 

صحبت او درباره این اتفاق باعث شد که مسائل متفاوتی را با خبرنگاران مطرح کند و از حسرتش درباره این که هرگز نتوانست روی نیمکت لیورپول بنشنید و هدایت این تیم را برعهده بگیرد حرف بزند که واکنش بسیاری را از سوی هواداران این تیم هم به همراه داشت. 

حالا کلوپ هم به جمع آنها پیوسته و صحبت‌های جالبی را در واکنش به اظهارات مطرح شده از سوی این مربی سرشناس سوئدی مطرح کرده که تحسین بسیاری را برایش به همراه داشته است. 

1977328

سرمربی لیورپول در این باره به خبرنگاران گفت: «وقتی این خبر را شنیدم بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم. اولین‌باری بود که از علاقه و تحسین او نسبت به لیورپول و این که تمام طول عمرش طرفدار این تیم بوده است چیزی می‌شنیدم.

تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که حتما از حضور او در اینجا استقبال می‌کنیم. اریکسون می‌تواند روی صندلی من در دفترم بنشیند و اگر دوست دارد برای یک روز کارهای من را انجام دهد. هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد. داشتن او در اینجا و نشان دادن همه چیز و این که این باشگاه فوق‌العاده در طول این چند سال چطور پیشرفت کرده اتفاق بسیار خوبی است. او می‌تواند سری به ما بزند و ساعت‌های بسیار خوبی را در کنار هم خواهیم داشت، مطمئنم.» 

دیدگاه‌ها