کد خبر : 1995975 | 30 دی 1402 ساعت 13:19 | 40.7K بازدید | 23 دیدگاه

درخواست نیوکسل از بایرن: معاوضه عجیب!

باشگاه نیوکسل از بایرن مونیخ خواسته که برای معاوضه کیه‌ران تریپیه و یاشوا کیمیش اقدام کنند.

درخواست نیوکسل از بایرن: معاوضه عجیب!

به گزارش "ورزش سه"، تریپیه در ژانویه 2022 از اتلتیکو مادرید به نیوکسل پیوست و از آن زمان به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تحت هدایت ادی هاو تبدیل شده است. 

همین درخشش او باعث شد که توجه بایرن مونیخ و توماس توخل به این بازیکن جذب شوند، خصوصا که آنها به‌صورت جدی به دنبال تقویت خط دفاعی و جذب چند بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جدید میلادی هستند. 

بسیاری از رسانه‌های آلمانی و انگلیسی روز گذشته این خبر را تایید کردند و حالا روزنامه گاردین مدعی شده است که نیوکسل حاضر نیست به این آسانی با جدایی این بازیکن موافقت کند و شرایط خاص خودش را برای انتقال او به بایرن دارد. 

1976611

مدیران این باشگاه به بایرن مونیخ پیشنهاد داده‌اند که تریپیه را با کیمیش معاوضه کنند که شاید درخواستی عجیب از سوی آنها به نظر برسد اما نیوکسل مدتی است که به دنبال جذب هافبک برای تقویت خط میانی تیمش است و علاقه زیادی هم به کیمیش دارد. 

قرارداد این بازیکن با بایرن در تابستان 2025 به پایان می‌رسد و بعید به نظر می‌رسد که تصمیمی برای ادامه همکاری با این باشگاه داشته باشد و به همین دلیل آنها هم مایل به فروش او هستند اما قبول پیشنهاد معاوضه او با تریپیه بسیار دور از ذهن است و احتمالا چنین اتفاقی عملی نخواهد شد.

دیدگاه‌ها