کد خبر : 1995980 | 30 دی 1402 ساعت 13:49 | 17.4K بازدید | 6 دیدگاه

بعد از حذف غیرمنتظره

مربی توخالی: اعتراضات شدید به تروسیه در ویتنام

فیلیپ تروسیه گفته بود ویتنام قبل از بازی آخر دور گروهی راهی دور بعد جام ملت‌ها خواهد شد ولی اولین تیم حذف شده لقب گرفتند.

مربی توخالی: اعتراضات شدید به تروسیه در ویتنام

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های ویتنامی فیلیپ تروسیه، سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور، را به‌خاطر باخت تیم ملی فوتبالشان به اندونزی در جام ملت‌های آسیا مقصر می‌دانند. ویتنامی‌ها که بعد از شکست در بازی اول برابر ژاپن می‌گفتند، خوب جنگیدیم، حالا کاملا علیه مربی فرانسوی شده‌اند.

ویتنام با هدایت فیلیپ تروسیه در دومین بازی گروه D مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه با نتیجه 0-1 مغلوب اندونزی شد.

در دقیقه 39 نیمه اول، اندونزی از روی نقطه پنالتی به گل برتری خود رسید.

1977068

بازیکنان ویتنامی به شدت به تصمیم داور اعتراض کردند اما تصمیم تغییر نکرد. اسناوی مانگ کوالام بهار از اندونزی که تا فصل گذشته در لیگ دو کره بازی می‌کرد، پنالتی را تبدیل به گل کرد.

ویتنام پس از دریافت یک گل، حملات خود را برای زدن گل تساوی به راه انداخت، اما نتوانست دروازه اندونزی را باز کند. بدتر این‌که در نیمه دوم یک بازیکن ویتنام در وقت اضافه اخراج شد.

به این ترتیب تایید شد که ویتنام اولین کشوری است که از بین 24 کشور شرکت کننده در جام ملت‌های آسیا حذف شده است. هنوز بازی پایانی گروهی مقابل عراق باقی مانده است که حتی در صورت پیروزی نیز نمی‌توانند به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند.

1980898

ویتنام با راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 امارات با مربیگری پارک هانگ سئو تورنمنتی هیجان انگیز را به نمایش گذاشت. اما پنج سال بعد، اولین تیم حذف شده است. در دوران مربیگری پارک هانگ سئو، حتی اگر عملکرد خوب نبود، حداقل یک تساوی برابر اندونزی حاصل شد. به همین دلیل است که امسال باخت به اندونزی ناامید کننده‌تر بود.

رسانه ویتنامی "VOV" نوشت: «تروسیه شجاعانه اعلام کرد که از دو بازی ابتدایی مرحله گروهی 6 امتیاز خواهد گرفت. اما اظهارات مربی محقق نشد. ما با 2 باخت عملکرد ناامیدکننده‌ای از خود نشان دادیم.

وقتی ویتنام مقابل اندونزی شکست خورد، افراد زیادی از نگوین تان که پنالتی داد، انتقاد کردند. اما تان مقصر شکست ویتنام نیست. بزرگترین مسئولیت برای ویتنام که مجبور است زودتر به خانه بازگردد، بر عهده تروسیه است. البته سپردن تمام مسئولیت‌ها به تروسیه دشوار است زیرا بازیکنان اصلی ویتنام در آستانه جام ملت‌های آسیا آسیب جدی دیدند، اما مربی تروسیه باید در فلسفه خود و نحوه استفاده از بازیکنان تجدید نظر می‌کرد.»

دیدگاه‌ها