کد خبر : 1995986 | 30 دی 1402 ساعت 14:08 | 71.1K بازدید | 50 دیدگاه

ویلیام گالاس:

امباپه حداقل پنج سال در رئال بازی خواهد کرد

ویلیام گالاس، مدافع سابق تیم ملی فرانسه، معتقد است که پیوستن به رئال مادرید در تقدیر کیلیان امباپه است.

امباپه حداقل پنج سال در رئال بازی خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و بحث درباره مقصد بعدی او همچنان یکی از جذاب‌ترین بحث‌ها بین رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان است. 

پیشنهاد هنگفتی که از سوی مدیران پی اس جی به این بازیکن ارائه شده باعث شده است که بسیاری معتقد باشند که او همچنان به حضورش در این باشگاه ادامه خواهد داد اما بسیاری از منابع اسپانیایی و حتی فرانسوی هم شانس رئال را برای جذب او بیشتر می‌دانند. 

گالاس در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره این وضعیت اظهار داشت: «من فکر می‌کنم امباپه از مدت‌ها پیش استراتژی خاص و مشخصی را برای خودش تعیین کرده است. او می‌داند که قرار است کجا برود. این بازیکن تازه 25 ساله شده است، بنابراین قصد دارد راهی رئال مادرید شود. 

1980081

او به رئال خواهد رفت چون مدت‌ها پیش گفته بود که آنجا باشگاه محبوبش است. علاقه زیادی به رئال دارد و همه چیز حاکی از این است که این بازیکن راهی برنابئو خواهد شد. با وجود این که او علاقه زیادی به لیگ برتر هم دارد اما فکر نمی‌کنم که تصمیمی برای حضور در این لیگ داشته باشد. 

اگر امباپه راهی رئال شود، فقط برای چند سال کوتاه نیست. او حداقل پنج سال در این تیم توپ خواهد زد. او می‌خواهد قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و چند جام دیگر را با آنها به دست بیاورد. رئال باشگاهی است که می‌تواند فرصت بیشتری برای حضور در فینال‌ها به او بدهد.»

دیدگاه‌ها