کد خبر : 1996026 | 30 دی 1402 ساعت 16:38 | 53.5K بازدید | 29 دیدگاه

غزال تیزپای فوتبال آسیا بلای جان کره!

موسی التماری ستاره اردن نقش پررنگی در نتیجه این تیم دارد.

غزال تیزپای فوتبال آسیا بلای جان کره!

به گزارش "ورزش سه"، در دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، ساعت ۱۵ امروز تیم ملی کره جنوبی به مصاف تیم ملی اردن رفت که اگرچه در آغاز کره جنوبی توسط سون به گل اول دست یافت اما در ادامه جریان بازی موسی التماری ستاره اردنی‌ها توانست به تیمش کمک بکند تا جایی که در پایان ۴۵ دقیقه نخست، تیم ملی اردن باشد که با برد به رختکن می‌رود.

التماری که به محمد صلاح اردن معروف است سعی داشته در این تورنمنت به تیم ملی اردن کمک کند تا به مانند سال‌های نه چندان دور اردن در قامت یک شگفتی‌ساز بالفطره نمایان شود.

او که در بازی با تیم ملی مالزی دو گل برای کشورش ثبت کرده بود، تا پایان نیمه اول بیشتر از هر بازیکن دیگری در داخل زمین در دوئل‌ها پیروز شد تا زمینه‌ساز این شگفتی باشد.

التماری نخستین لژیونر فوتبال اردن در ۵ لیگ معتبر اروپایی است همین موضوع عاملی می‌شود تا انتظارات مردم نسبت به او بیشتر از بقیه بازیکنان اردن باشد؛ این اعتماد به نفس او باعث می‌شود تا بتواند بیشتر از هر بازیکن دیگری از اردن مالکیت توپ را حفظ کند و با دریبل‌های خودش سوهان روح مدافعان حریف شود.

پیش‌تر عامر شفیع گلر سال‌های نه چندان دور فوتبال اردن در مصاحبه‌ای او را کک عنوان کرد و معتقد بود او با توجه به سرعت و توانایی‌هایی که در گذر از افراد دارد باید در رشته دو ماراتون شرکت کند اما التماری به مسیر خود ادامه داد تا حالا نقشی تعیین کننده در فوتبال اردن داشته باشد.

دیدگاه‌ها