کد خبر : 1996042 | 30 دی 1402 ساعت 17:48 | 32.5K بازدید | 11 دیدگاه

العرب از عرش به فرش رسید! (عکس)

مدافع اردن روز عجیب و دو نیمه متفاوت را مقابل کره جنوبی پشت سر گذاشت.

العرب از عرش به فرش رسید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره جنوبی با وجود اینکه در شروع دیدار امروز با گلزنی سون هیونگ‌مین پیش افتاد، اما در دقیقه 37 روی ارسال اردنی‌ها از جناح چپ زمین به مقابل تیرک دوم و تحت فشار قرار گرفتن پارک‌یونگ وو در یارگیری با یزن ابو العرب کاری کرد تا بازیکن کره گل به خودی بزند، اما این مدافع اردن بازی خوب خود را در لحظات پایانی به فراموشی سپرد.

یزن العرب که نمایش موثری در دیدار گذشته مقابل مالزی داشت و امروز هم روی گل اول و تساوی‌بخش تیم ملی اردن برابر کره جنوبی تاثیرگذار بود و پس از آن هم در خط دفاعی بی‌نقص کار می‌کرد، در لحظات پایانی با یک اشتباه مرگبار کاری کرد تا سه امتیاز ارزشمندشان از دست برود و به تساوی رضایت بدهند.

1981014

این مدافع 27 ساله باشگاه الشرطه در دقیقه 1+90 که کره جنوبی به شدت برای زدن گل تلاش می‌کرد، حمله طراحی شده توسط سون هیونگ مین از سمت چپ و شوت به سمت محوطه 6 قدم را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

ویدئو: 322438

تاثیرگذاری یزن العرب روی گل اول و شادی شگفت انگیزش مقابل کره جنوبی در وقت‌های اضافه نیمه دوم با گل به خودی او که منجر به از بین رفتن پیروزی تاریخی تیمش برابر حریف شرق آسیایی شد، روز تلخی برای او رقم زد و موجب شد با ناراحتی به رختکن برود.

دیدگاه‌ها