کد خبر : 1996063 | 30 دی 1402 ساعت 19:09 | 5.4K بازدید | 7 دیدگاه

آنها بازیکنان ممتاز و برجسته دارند؛

سرمربی قرقیزستان: باید با عربستان بجنگیم

استفان تارکویچ، سرمربی تیم ملی قرقیزستان، معتقد است که ماموریت تیمش مقابل تیم ملی عربستان بسیار سخت خواهد بود.

سرمربی قرقیزستان: باید با عربستان بجنگیم

به گزارش ورزش سه، تیم ملی قرقیزستان که در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا شکست خورده است، فردا این فرصت را خواهد داشت که با پیروزی برابر عربستان شانس خود را برای صعود حفظ کند؛ هر چند که روی کاغذ بعید به نظر می‌رسد قرقیزستان توانایی کسب نتیجه برابر تیم پرستاره مانچینی را داشته باشد.

استفان تارکویچ در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت: بازی با عربستان آسان نخواهد بود. اولین بازی ما مقابل تایلند هم سخت بود اما ما قبل از شروع مسابقات آمادگی خوبی داشتیم و امیدواریم بهتر ظاهر شویم. سعی می‌کنیم اشتباهات خود را در دیدار گذشته اصلاح کنیم.

وی افزود: روی نقاط ضعف تیم عربستانی بازی کرده‌ایم و آخرین بازی آنها مقابل عمان را آنالیز کرده‌ایم. تیم ملی عربستان به یک بازیکن وابسته نیست، همه بازیکنان آن ممتاز هستند و مانچینی یکی از برجسته‌ترین مربیان جهان به حساب می‌آید.

سرمربی قرقیزستان سپس به تمجید از عربستان پرداخت و گفت: تیم ملی عربستان یکی از بهترین تیم‌های آسیاست و آنها در جام جهانی گذشته این را ثابت کردند اما باید با آنها بجنگیم تا شانس خود را برای صعود حفظ کنیم.

تارکویچ در پایان در خصوص اینکه آیا در این بازی معجزه رخ خواهد داد، عنوان کرد: معجزه در فوتبال امری عادی است، اما انصافاً پیروزی مقابل عربستان بسیار سخت است. ما نیاز به شانس داریم تا بتوانیم فردا مقابل عربستان به پیروزی برسیم.

دیدگاه‌ها