کد خبر : 1996079 | 30 دی 1402 ساعت 20:00 | 14.2K بازدید | 11 دیدگاه

خرید جدید بایرن مقابل وردربرمن استارت می‌زند

اریک دایر، مدافع جدید بایرن مونیخ، با تایید توماس توخل برای بازی مقابل وردربرمن در دسترس خواهد بود.

خرید جدید بایرن مقابل وردربرمن استارت می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، اریک دایر که به تازگی به بایرن مونیخ پیوسته، می‌تواند در اولین بازی خود با این تیم مقابل وردربرمن شرکت کند. این بازی قرار است در هفته هجدهم بوندس‌لیگا فردا برگزار شود.

توماس توخل در نشست خبری پیش از این بازی درمورد دایر گفت: "اریک به تمرینات بازگشته است. او قطعا در لیست بازی یکشنبه حضور خواهد داشت. اگر اتفاقی نیفتد، دایوت اوپامکانو و ماتیس دلیخت در ترکیب حضور خواهند داشت. اگر همه چیز خوب پیش برود، می‌توانیم چند دقیقه به دایر فرصت دهیم."

دایر در اوایل این ماه از تاتنهام به بایرن نقل مکان کرد. او قرار است پس از کمبود گزینه‌های دفاعی در فهرست توخل به این تیم کمک کند.

1981077

به دلیل حضور نصیر مزراوی همراه تیم ملی مراکش در جام ملت‌های آفریقا و همچنین کیم مین-جائه با تیم ملی کره جنوبی در جام ملت‌های آسیا، دو مدافع بایرن مونیخ در دسترس نیستند.

لئون گورتسکا هافبک تیم که در بازی‌های اخیر در خط میانی به کار گرفته شده بود با حضور دایر در دفاع می‌تواند دوباره به عنوان هافبک بازی کند. بایرن مونیخ قبل از این بازی یک اردوی تدارکاتی کوتاه را در پرتغال برگزار کرد و توخل آن را "بسیار خوب" توصیف کرد.

بایرن مونیخ با یک بازی کمتر در رده دوم بوندس‌لیگا قرار دارد و 4 امتیاز کمتر از بایرلورکوزن صدرنشین کسب کرده که امشب به مصاف لایپزیش می‌رود.

دیدگاه‌ها