کد خبر : 1996081 | 01 بهمن 1402 ساعت 05:13 | 29.2K بازدید | 18 دیدگاه

کلاس آموزشی بغل پای سه امتیازی (عکس)

ستاره اتحاد کلباء تنها بازیکن تیم ملی ایران با دو گل در جام ملت‌ها است.

کلاس آموزشی بغل پای سه امتیازی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی تصور می‌کرد مهدی قایدی پس از غیبت در فهرست تیم ملی ایران در سه اردوی متوالی، در فهرست نهایی جام ملت‌های آسیا قرار بگیرد، اما او با نمایش خیره کننده در اتحاد کلباء امارات توانست خودش را در دل امیر قلعه‌نویی جا کند و در دو دیدار اخیر مقابل فلسطین و هنگ کنگ گلزنی کند.

مهدی قایدی در نخستین بازی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا روی گل اول مقابل فلسطین تاثیرگذاری داشت و گل سوم را هم با یک بغل پای زمینی و استثنایی به ثمر رساند و همین گل را در دیدار دوم برابر هنگ کنگ هم تکرار کرد و ضربه دیدنی او دور از دستان یاپ هونگ فای به گوشه دروازه رفت.

1981079

ملی پوشان ایران در دیدار مقابل هنگ کنگ فرصت‌های گلزنی خوبی هدر دادند، اما مهدی قایدی نمایش متفاوتی نسبت به همه آنها داشت و در حالی که 65 دقیقه در زمین بود، توانست با یک بغل پای دیدنی و آموزشی برای دیگر بازیکنان، موقعیت به دست آمده برای خود را تبدیل به گل کند و سه امتیاز را برای ایران به همراه بیاورد.

1981080

قایدی که در آخرین مسابقه تدارکاتی قبل از جام ملت‌های آسیا مقابل اندونزی با حضور یک نیمه‌ای در زمین توانست دو گل به ثمر رساند، در دو دیدار گذشته برابر فلسطین و هنگ کنگ، موثرترین بازیکن ایران بوده که درخشش او با نتیجه‌گیری شاگردان امیر قلعه‌نویی نیز همراه شده و توانسته با دو بغل پای دیدنی و استثنایی، دو گل ارزشمند بزند.

دیدگاه‌ها