کد خبر : 1996085 | 01 بهمن 1402 ساعت 03:17 | 5.4K بازدید | 2 دیدگاه

اردن، پدیده جام ملت‌ها: افسوس نبردن کره

تیم ملی اردن برای پیروزی بزرگ در راند دوم جام ملتها چند دقیقه کم آورد.

اردن، پدیده جام ملت‌ها: افسوس نبردن کره

به گزارش ورزش سه، نبرد تیم ملی اردن مقابل کره جنوبی یکی از دیدارهای تماشایی جام ملت‌های هجدهم بود و اردن با وجود تساوی لحظات پایانی مقابل حریف نامدارش می‌تواند شگفتی ساز دور دوم این رقابت‌ها لقب بگیرد.
اردن در این مسابقه مقابل سون و یارانش نمایشی شگفت انگیز و شجاعانه ارائه کرد و به نظر می‌رسید از همان ابتدای مسابقه برای پیروزی و امتیاز گرفتن از حریف قدرتمندش برنامه دارد.
اردن با وجود دریافت گل اول بازی بازگشتی فوق‌العاده به مسابقه داشت و با دو گل در همان نیمه نخست از حریف خود پیش افتاد. مقاومت اردن تا لحظات پایانی بازی هم ادامه داشت و سرانجام این تیم با یک گل به خودی در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده تن به تساوی داد.

1981086

آنچه در مورد تیم ملی اردن در این بازی چشمگیر به نظر می‌رسید قدرت بدنی فوق العاده بازیکنان این تیم و البته انتقال سریع از فاز دفاع به حمله بود که در چند مورد کره جنوبی را با مشکل مواجه کرد.
اردن این پیروزی بزرگ را از دست داد و نتوانست شگفتی را کامل کند اما نگاه فوتبال‌دوستان در آسیا را به خود جلب کرد.
بعد از سوت پایان بازی، بازیکنان اردن مقابل تماشاگران تیم خود رفته و از جو فوق العاده‌ای که در ورزشگاه برایشان به وجود آمده بود قدردانی کردند. در تصاویر بازیکنان خستگی ناپذیر اردن و افسوسی که در چهره‌شان وجود داشت البته یک برق امید دیده می‌شد؛ امید به صعود تا مراحل بالاتر و ادامه این بلندپروازی‌ها.

1981084

حالا اردن چهار امتیازی و با تفاصل گل بهتر نسبت به کره جنوبی صدرنشین گروه خود به حساب می‌آید و تیم عموته باید هم به بلندپروازی‌ها و رویاهایش فکر کند.

دیدگاه‌ها