کد خبر : 1996095 | 01 بهمن 1402 ساعت 04:00 | 35.3K بازدید | 5 دیدگاه

حتی نمی‌توانی توپ را از روی خط وارد دروازه کنی

رسانه‌های کره از خجالت مهاجم جذاب درآمدند!

چو گوئه سونگ، مهاجم تیم ملی فوتبال کره جنوبی، در بازی مقابل اردن نمایش ضعیف خود در بازی مقابل بحرین را تکرار کرد و مورد انتقاد طرفداران کره قرار گرفته است.

رسانه‌های کره از خجالت مهاجم جذاب درآمدند!

به گزارش "ورزش سه"، قطر برای چو گوئه سونگ، کشوری نیست که این بازیکن بتواند در آن خودش را اثبات کند. چو گوئه سونگ، مهاجم خط حمله تیم یورگن کلینزمن برای دو بازی متوالی ضعیف عمل کرده است. او آنقدر ضعیف بازی می‌کند که تعجب می‌کنید مهاجم تیم ملی کره چطور می‌تواند اینطور بازی کند.

تیم ملی فوتبال کره با هدایت کلینزمن در دومین بازی گروه E جام ملت‌های آسیا 2023 که در ورزشگاه الثومه دوحه برگزار شد، مقابل اردن به تساوی 2-2 دست یافت.

سون هیونگ مین در دقیقه 8 نیمه اول یک ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد، اما گل به خودی پارک یونگ وو در دقیقه 37 و گل یزن النعیمات در وقت اضافه نیمه اول، نتیجه را 1-2 کرد.

در وقت اضافه نیمه دوم یک گل به خودی به سود کره به ثمر رسید که به سختی بازی با تساوی به پایان برسد. کره بارها نه تنها از نظر نتایج بلکه از نظر نمایش بازی نیز عملکرد ضعیفی داشته است. وقتی ژاپن 1-2 مغلوب عراق شده، مطمئنا جایی برای خنده وجود ندارد.

کره همچنان در رده دوم گروه E قرار دارد و باید در سومین بازی مرحله گروهی مقابل مالزی پیروز شود و منتظر نتیجه بازی همزمان اردن و بحرین باشد تا صدرنشینی‌اش در گروه E قطعی شود.

1981105

امروز کره در حمله و دفاع ضعیف عمل کرد. با این حال، ما نمی‌توانیم به خط حمله بیشتر اشاره نکنیم. به ویژه چو گوئه سونگ، مهاجم خط حمله ترکیب 1-4-1-4  که اصلا در جریان بازی حضور نداشت.

چو گوئه سونگ در دقیقه 24 نیمه دوم با اوه هیون گیو تعویض شد و به سمت نیمکت رفت. این بدان معناست که کلینزمن هم به صورت مشخص از عملکرد او رضایت نداشت. اوه هیون گیو که در سلتیک بازی می‌کند و در واقع مهاجم نیمکت نشین است، در بازی امروز چاره‌ای نداشت تا نقش مهمی را برعهده بگیرد.

هوانگ اوی جو گزینه مناسبی برای خط حمله بود اما او به دلیل منتشر شدن عکس‌های خصوصی‌اش از تیم ملی خط خورده است. بازی چو گوئه سونگ امروز به طوری بود که شما را به تلخی می‌خنداند. شوت‌های زیادی وجود داشت که فقط هوای ساکن را از مقابل دروازه عبور می‌داد. او یک موقعیت خوب گلزنی هم از روی نقطه پنالتی داشت که بی دقت توپ را از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

پس از همین موقعیت بود بود که کلینزمن فورا دستور داد او تعویض شود و به نیمکت برود. چو گوئه سونگ در بازی قبلی هم نمایش فوق العاده‌ای نداشت و دو موقعیت گلزنی عالی را از دست داد، در بازی امروز هم او این کار را تکرار کرد.

چو گوئه سونگ به غیر از محبوبیت در زمین فوتبال، یکی از چهره‌های معروف کشور کره است که به دلیل فعالیت در عرصه مدلینگ طرفداران زیادی دارد.

چو گوئه سونگ در بازی مقابل غنا در جام جهانی قطر در نوامبر 2022، 2 گل به ثمر رساند و به یکی از بازیکنان تاریخ فوتبال کره تبدیل شد که در یک بازی جام جهانی 2 گل به ثمر رسانده است. اما او در بازگشت به قطر اصلا نتوانسته از قدرتش استفاده کند و عملکرد دور از انتظاری دارد.

کیم هیون-کی  - خبرگزاری یوهان پی

دیدگاه‌ها