کد خبر : 1996098 | 30 دی 1402 ساعت 20:41 | 14.5K بازدید | 11 دیدگاه

جنجال عجیب در بوندس‌لیگا: 42 تاخیر در شروع بازی!

دیدار نیمه دوم بین تیم‌های اشتوتگارت و بوخوم به یک دلیل باورنکردنی با 42 دقیقه تاخیر آغاز شد.

جنجال عجیب در بوندس‌لیگا: 42 تاخیر در شروع بازی!

به گزارش "ورزش سه"، نیم فصل بوندس‌لیگا با جنجال آغاز شده است. در هفته هجدهم، هواداران اشتوتگارت در بوخوم باعث شدند که جریان بازی برای مدت زمانی طولانی متوقف شود.

نیمه دوم بازی بوخوم مقابل اشتوتگارت با 42 دقیقه تاخیر آغاز شد. دلیل این تاخیر پرچم بزرگی بود که طرفداران اشتوتگارت دقیقا مقابل دروازه راه خروج اصلی تماشاگران نصب کرده بودند.

سخنگوی ورزشگاه بوخوم خطاب به طرفداران اشتوتگارت گفت: "هواداران عزیز اشتوتگارت، لطفا پرچم‌های خود را پایین بیاورید. اگر راه‌های خروج به درستی باز نشود، داور سوت شروع نیمه دوم را نمی‌زند."

1981109

هواداران اشتوتگارت به این اخطارها توجهی نکردند و این بنر را از ابتدای نیمه اول آویزان کرده بودند. این پرچم و بنرها در نیمه اول کمی بالاتر قرار داشت اما در جریان بازی آن را کاملا به پایین آورده و راه خروج تماشاگران را بسته بودند.

ینس وستن، گزارشگر اسکای، از باستیان دانکرت، داور بازی، اطلاعاتی به دست آورده بود که حتی امکان داشت این بازی نیمه کاره بماند.

در نهایت پس از مدت طولانی نیروهای آتش نشانی و پلیس مستقر در ورزشگاه وضعیت را بررسی کرده، دروازه‌های مربوطه را به صورت آزمایشی باز کردند تا در نهایت اعلام کنند بازی می‌تواند از سر گرفته شود و داور سوت آغاز نیمه دوم را زد.

دیدگاه‌ها