کد خبر : 1996100 | 01 بهمن 1402 ساعت 06:45 | 22.9K بازدید | 3 دیدگاه

کاپیتان سپاهان پس از 6 ماه برمی‌گردد (عکس)

وینگر سابق سپاهان پس از پیوستن به نساجی آماده بازگشت به میادین است.

کاپیتان سپاهان پس از 6 ماه برمی‌گردد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سید محمدرضا حسینی که در دور برگشت فصل گذشته لیگ برتر به‌عنوان بازیکن قرضی از سپاهان راهی گل‌گهر سیرجان شد و 14 بازی برای این تیم انجام داد و دو گل به ثمر رساند، در تابستان به جمع طلایی پوشان اصفهان بازگشت، اما در لیست ژوزه مورایس قرار نگرفت و انتقال نافرجامی هم به ذوب‌آهن داشت تا بخاطر مصدومیت فاصله طولانی مدتی از میادین بگیرد، اما حالا مشغول تمرین با نساجی مازندران است.

این بازیکن 34 ساله آخرین بازی خود را در هفته سی‌اُم و پایانی فصل گذشته لیگ برتر با پیراهن گل‌گهر سیرجان مقابل صنعت نفت آبادان انجام داد ولی از تاریخ 28 اردیبهشت به بعد دیگر نتوانست بازی کند تا اینکه حالا دوباره همراه با نساجی مازندران مشغول آماده‌سازی برای حضور دوباره در مسابقات رسمی است.

1981112

محمدرضا حسینی که اخیرا با باشگاه نساجی مازندران قرارداد بسته، در اردوی آنتالیا مشغول تمرین در کنار بازیکنان این تیم است و سعی دارد خودش را به آمادگی فنی و بدنی خوبی برساند و این تیم رده پانزدهمی لیگ برتر را کمک کند.

کاپیتان سابق سپاهان و ذوب‌آهن که تجربه جدیدی با پیوستن به نساجی مازندران به دست آورده، یکی از نقل و انتقالات مهم زمستان به شمار می‌رود که مشغول آماده‌سازی در اردوی آنتالیا است تا پس از 6 ماه دوباره به میادین برگردد.

دیدگاه‌ها