کد خبر : 1996104 | 30 دی 1402 ساعت 20:59 | 26K بازدید | 7 دیدگاه

خداحافظی مالزی با جام ملت‌ها؛

بحرین با گلی تماشایی به جام بازگشت

علی مدن در ثانیه‌های پایانی دیدار برابر مالزی توانست بحرین را به مسابقات برگرداند و با یک ضربه بیرون پای تماشایی موجبات پیروزی تیمش را فراهم کرد.

بحرین با گلی تماشایی به جام بازگشت

به گزارش "ورزش‌سه"، این پیروزی امیدهای بحرین را برای صعود به مرحله حذفی زنده می‌کند و این تیم حاضر غرب آسیا در روز پنجشنبه به مصاف اردن می‌رود تا امیدوار به ماندن در جام باشد. در سوی دیگر این شکست به امیدهای مالزی پایان می‌دهد و تیم جنوب شرق آسیا مقابل کره آخرین بازی خود را در جام برگزار خواهد کرد.
در این مسابقه با اینکه این بحرین بود که عملکرد بهتری داشت و بازی را بهتر شروع کرد، اما اولین موقعیت جدی مسابقه در دقیقه 7 برای مالزی ایجاد شد.

1981120

این ایجاد موقعیت به بازیکنان مالزی اعتماد به نفس داد و آنها تا دقیقه 20 دو مرتبه دیگر تا آستانه گلزنی پیش رفتند ولی در این امر ناکام بودند.
تا پایان نیمه اول هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند ولی نتوانستند به نتیجه برسند.
در نیمه دوم باز هم این بحرین بود که بهتر آغاز کرد و اشتیاق گلزنی داشت ولی موقعیت‌های این تیم یکی یکی با بی دقتی مهاجمین از دست رفت.

1981121

هر دو تیم می‌توانستند در دقایق پایانی بازی به گل برسند، اما پافشاری بحرین در نهایت نتیجه داد؛ زمانی که مدان در دقیقه پنجم وقت اضافه پس از اینکه مالزی موفق به دفع کرنر نشد، با بیرون پای چپ و یک ضربه تماشایی سرانجام اولین گل بازی را به ثمر رساند تا اولین سه امتیاز جام به حساب قرمز پوشان بحرینی ریخته شد و آنها در جام ماندنی شوند.

دیدگاه‌ها