کد خبر : 1996115 | 01 بهمن 1402 ساعت 08:11 | 40.8K بازدید | 25 دیدگاه

حسینی‌نسب: ایران مدعی قهرمانی در آسیا است

حرف برانکو درباره هنگ‌کنگ صدق می‌کرد

کارشناس فوتبال ایران معتقد است تیم ملی ایران در کنار ژاپن، استرالیا، کره جنوبی و عربستان مدعیان اصلی قهرمانی در آسیا هستند.

حرف برانکو درباره هنگ‌کنگ صدق می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ باعث شده تا انتقادهایی به سمت کادرفنی ایران در اوایل جام ملت‌های آسیا بیاید.

مهدی حسینی نسب کارشناس فوتبال و سرمربی پیشین سایپای تهران درمورد عملكرد ملي پوشان ایران در جام ملت‌های آسیا بیان کرد: در بازی با فلسطین اگرچه ایران برنده بود، اما نمایش تیم ملی چندان زیبا نبود و انتظارات برآورده نشد. درست است که با اختلاف ٣ گل برديم اما در مجموع بازي زیبا پیش نرفت. در بازی دوم برابر هنگ كنگ هم فکر می‌کنم كاملا غافلگير شديم. تيم حريف به خوبي ملي پوشان ما را آناليز كرده بود و عملکرد خیره کننده‌ای داشت.

او ادامه داد: من مصاحبه برانکو ایوانکوویچ سرمربی عمان رو دیدم که گفته بود فاصله تیم‌ها در اسیا کم شده است؛ حرف او کاملا درست است. امسال در جام ملت‌ها شاهد آن هستيم كه تيم‌هاي درجه دوی با تمام قوا برابر تیم‌های مدعي ظاهر می‌شوند و پيشرفت محسوسي كرده‌اند. ديگر خبری از فاصله زياد بين تيم‌ها در آسیا نيست. بازي دوم ما در مرحله گروهي هم از اين قاعده استثنا نبود. همانطور كه كادر فني بعد از بازي اشاره کردند، می‌توانستيم گل‌هاي زيادي بزنيم، ولی امكان داشت در اين مسابقه گل هم دريافت كنيم.

مربی باسابقه فوتبال همچنین گفت: در كل نقطه ضعف تيم ملي را عدم كيفيت لازم در كار دفاعي مي‌بينم. اگر روي نقاط ضعف خود كار نكنيم بی‌شک برابر حريفان دشوارتر ، تنبيه خواهيم شد.

حسینی‌نسب درباره نبرد با امارات هم گفت: قطع به يقين امارات با تمام وجود برابر ما حاضر خواهد شد اما با توجه به پتانسيل‌هايي كه در تیم ملی داريم، قطعا می‌توانيم از اين مسابقه هم پيروز خارج شويم. بايد از اشتباهات خود در دو مسابقه گذشته درس بگيريم و اسير سردرگمی‌ها نشويم.

او درباره شانس‌های قهرمانی در جام ملت‌های آسیا تاکید کرد: علاوه بر ايران و ژاپن، كره جنوبي و استراليا و حتي عربستان را با توجه به نمايشي كه از آنها ديدم، مدعي اصلي قهرماني تصور می‌کنم و معتقدم در مرحله نيمه نهايی شاهد حضور حداقل يك شگفتی ساز خواهيم بود. احتمالا عراق يا اردن جزو ۴ تيم پاياني رقابت‌ها باشند.

حسینی نسب در پایان افزود: برای تيم ملي ايران آرزوی موفقیت می‌کنم و اميدوارم ستاره‌هاي ایران در بازي‌های پيش رو بدرخشند و عملكرد بهتري از خود به جاي بگذارند.

دیدگاه‌ها