کد خبر : 1996125 | 30 دی 1402 ساعت 21:48 | 10.3K بازدید | 17 دیدگاه

هشدار دی‌بروینه به رقبا: از قبل هم آماده‌ترم

کوین دی‌بروینه، ستاره منچستر سیتی، به رقبا هشدار داد که پس از مصدومیتی طولانی، برای نیم‌فصل دوم کاملاً آماده است.

هشدار دی‌بروینه به رقبا: از قبل هم آماده‌ترم

به گزارش "ورزش سه"، ستاره بلژیکی منچستر سیتی در بازی افتتاحیه لیگ برتر مقابل برنلی دچار مصدومیت همسترینگ شد و ۵ ماه از فصل ۲۳-۲۰۲۴ را از دست داد.

با اینکه انتظار می‌رفت این زمان دوری بر روی کیفیت و آمادگی او تاثیر قابل توجهی بگذارد اما او پس از بازگشت خیلی زود شروع به درخشش کرد و نشان داد یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین مهره‌های تیم ‌پپ گواردیولا است.

دی‌بروینه در گفتگو با سایت باشگاه منچستر سیتی در مورد چالش‌هایش در راه به دست آوردن آمادگی‌اش گفت: «مشکل برنامه‌های تیم است. ما بدون استراحت از مسابقه‌ای به مسابقه دیگر می‌رویم. ما باید هر سه روز یک بار بازی کنیم. اگر بازیکنی تازه از مصدومیت برگردد فرصت کافی ندارد که آرام آرام آمادگی‌اش را به دست بیاورد. به دلیل فشردگی مسابقات هرگز زمان کافی برای تقویت بدن وجود ندارد.

1981152

مصدومیت به من فرصت خوبی داد تا بدنم را آماده‌تر از قبل کنم. می‌دانستم که حداقل ۳-۴ ماه فرصت دارم که تمرین کنم. در این زمان من فقط روی ریکاوری از مصدومیت کار نکردم و فیزیکم را هم ارتقا دادم. الان از گذشته هم آماده‌تر هستم. البته تا کاملاً در شرایط بازی قرار نگیرم مطمئن نمی‌شوم اما واقعا امیدوارم بهتر و قوی‌تر از قبل باشم چون خودم فکر می‌کنم آمادگی بیشتری دارم.

دیدگاه‌ها