کد خبر : 1996128 | 30 دی 1402 ساعت 21:58 | 17.7K بازدید | 5 دیدگاه

بازگشت پرقدرت هم‌تیمی خلافکار قدوس از محرومیت!

ایوان تونی، ستاره برنتفورد، بعد از 8 ماه محرومیت با یک سوپرگل به میادین برگشت.

بازگشت پرقدرت هم‌تیمی خلافکار قدوس از محرومیت!

به گزارش "ورزش سه"، تونی پس از اعتراف به 232 مورد تخلف از قوانین شرط بندی اتحادیه فوتبال انگلیس، از اوایل ماه می به مدت هشت ماه از حضور در میادین فوتبال محروم بود و 16 ژانویه دوران محرومیتش به پایان رسید. او در این مدت به خوبی تمرین می‌کرد و همیشه از علاقه و اشتیاقش به بازگشت به میادین صحبت می‌کرد.

1981159

آخرین بازی او برای برنتفورد در تاریخ 29 آوریل رقم خورد. جایی که او یک ضربه آزاد دیدنی را به گل تبدیل کرد. او امشب بعد از سپری کردن محرومیتش برای اولین بار برای برنتفورد در خانه مقابل ناتینگهام فارست به میدان رفت و باز هم موفق شد یک گل زیبا را از روی ضربه ایستگاهی به ثمر برساند تا نشان بدهد که این دوری طولانی از میادین تاثیری در روحیه و آمادگی‌اش نداشته است.

1981156

او فصل گذشته با زدن 20 گل برای برنتفورد ستاره تیمش بود و طبق گزارش‌ها به شدت مورد توجه آرسنال برای تقویت حمله در ژانویه قرار داشت. چلسی هم مذاکراتی با این بازیکن داشته است. این ستاره 27 ساله انگلسی در آخرین مصاحبه‌اش پیش از دیدار امشب مقابل ناتینگهام گفت که برای بازی کردن در یک تیم بزرگ انگیزه دارد و دوست دارد برای داشتن جایگاهی در تیم گرت ساوت گیت در یورو 2024 تلاش کند. چیزی که باعث شده تا شایعات پیوستنش به یکی از دو تیم مشهور لندنی تقویت شود.

دیدگاه‌ها