کد خبر : 1996129 | 30 دی 1402 ساعت 22:02 | 12K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره آرسنال هنوز از دست‌ دادن قهرمانی را از یاد نبرده

لئاندرو تروسارد، وینگر آرسنال، ضمن یادآوری ناکامی تیمش در کسب عنوان قهرمانی سال گذشته لیگ برتر انگلیس معتقد است سال خوبی را در این تیم سپری کرده است.

ستاره آرسنال هنوز از دست‌ دادن قهرمانی را از یاد نبرده

به گزارش "ورزش سه"، لئاندرو تروسارد، وینگر بلژیکی آرسنال، از تجربه‌ انتخاب آرسنال و سالی که کنار این تیم سپری کرد، رضایت دارد.

تروسارد ژانویه گذشته از برایتون به آرسنال پیوست. او امروز در چارچوب بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس مقابل کریستال پالاس یکی از گلزنان تیمش بود.

تروسارد پس از این بازی در مصاحبه‌ای با سایت رسمی آرسنال گفت: "سال بسیار خوبی برای من بود و حضور در لیست گلزنان این بازی هم خوب است. همیشه سعی می‌کنم در محوطه جریمه تا حد امکان آرام باشم و امروز این انگیزه به من کمک کرد تا به گل برسم. بهترین راه برای پایان فصل گذشته قهرمانی در لیگ بود اما در مجموع سال بسیار خوبی برای من بود."

1981160

او با اشاره به لیگ قهرمانان اروپا گفت: "ما به لیگ قهرمانان اروپا راه یافتیم و همراه تیم از آن لذت بردم، آرسنال تیم بزرگی است. می‌خواستیم بعد از وقفه کوتاه دوباره لیگ را شروع کنیم، همه دوباره سرحال بودیم، از ابتدا خیلی تشنه برد بودیم و می‌خواستیم گل بزنیم. کلین شیت کردن واقعا خوب است و این یک عملکرد عالی بود. وقتی مثل بازی امروز بازی می‌کنید، به این معناست که می‌خواهید همچنان ادامه دهید. از همین حالا برای بازی بعدی آماده می‌شویم."

دیدگاه‌ها