کد خبر : 1996138 | 01 بهمن 1402 ساعت 07:00 | 24.5K بازدید | 19 دیدگاه

پیوس بیخیال رکوردشکنی در 62 سالگی نمی‌شود

سرمربی سپیدرود در ادامه نمایش موفق تیمش اینبار در اهواز دست به کار بزرگی زد و توانست فولادنوین را شکست دهد.

پیوس بیخیال رکوردشکنی در 62 سالگی نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد پیوس که فصل گذشته موفق شده بود داماش گیلان را به لیگ دسته اول بیاورد، در این فصل موردتوجه قطب مقابل این تیم در رشت قرار گرفت و بار دیگر به سپیدرود بازگشت.  

او که سابقه صعود با سپیدرود به لیگ دسته اول را در کارنامه دارد، در شرایطی به این تیم بازگشته بود که آنها با شرایط سختی به دنبال امیدی بزرگ برای پایان بدشانسی‌های خود بودند. مهاجم گلزن اسبق فوتبال ایران و پرسپولیس اکنون در شرایطی که به تازگی شمع تولد 62 سالگی‌اش را فوت کرده، چالش بزرگی را دنبال می‌کند.

او به دنبال این است تا اینبار یک اتفاق تکراری را رقم بزند و سپیدرود را بار دیگر به لیگ دسته اول بیاورد. سپیدرودی‌ها این هفته در دیداری سخت و در اهواز موفق شدند با تک گل میلاد پورصف‌شکن، از سد این حریف عبور کرده و همچنان رقابت صدرنشینی را دنبال کنند. این تیم اکنون هم امتیاز با بهمن تهران و پس از کسب 25 امتیاز طی 13 بازی جایگاه دوم را از آن خود کرده و این در حالیست که در جدول نزدیک و فشرده این گروه، نیروی زمینی با 24 امتیاز و شهرداری ماهشهر با 22 امتیاز در رده بعدی قرار دارند.

پیوس که پیش از این سابقه صعود با تیم‌های شهید قندی یزد، تراکتور، داماش گیلان، سپیدرود رشت و ... را در کارنامه دارد باید دید اینبار و در فصل جدید چالش سرمربیگری‌اش قادر خواهد بود یک اتفاق تکراری را برای خود رقم بزند و سپیدرود را به لیگ دسته اول بازگرداند یا خیر.

دیدگاه‌ها