کد خبر : 1996141 | 01 بهمن 1402 ساعت 07:42 | 21.8K بازدید | 9 دیدگاه

غیبت سورپرایز مانچینی در بازی امروز عربستان

ناصر الدوسری نمی‌تواند عربستان را در بازی امروز مقابل قرقیزستان همراهی کند.

غیبت سورپرایز مانچینی در بازی امروز عربستان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عربستان در شرایطی امروز به مصاف قرقیزستان می‌رود که سورپرایز روبرتو مانچینی در دیدار نخست، نتوانست در آخرین جلسه تمرینی تیمش شرکت کند و به انجام تمرینات ویژه با مربی بدنساز بسنده کرد.

ناصر الدوسری بازیکن 25 ساله الهلال که به شکل غیرمنتظره‌ای در ترکیب اصلی تیم ملی عربستان برای دیدار با عمان قرار گرفته بود، قادر به شرکت در تمرینات گروهی تیمش نبود.

به گزارش روزنامه عربستانی الریاضیة، بازیکنان تیم ملی عربستان روز گذشته و بدون ناصر الدوسری در ورزشگاه اسپایر زیر نظر روبرتو مانچینی تمرین کردند. این بازیکن از مصدومیت عضلانی رنج می‌برد.

الدوسری در بازی برابر عمان دچار آسیب دیدگی شد و به همین دلیل نمی‌تواند برابر قرقیزستان به میدان برود و احتمالا مانچینی از محمد البریک در سمت چپ استفاده خواهد کرد.

1981180

آخرین تمرین عربستان با گرم کردن و سپس تلاش برای تصاحب مالکیت توپ آغاز شد و سپس مربی ایتالیایی، شاگردانش را در نیمه زمین به دو گروه تقسیم کرد و در ادامه، تمرینات را با حرکات کششی به پایان رساند.

گفتنی است تیم ملی عربستان در گروه ششم جام ملت‌های آسیا 2023 با تیم‌های عمان، قرقیزستان و تایلند همگروه است.

الاخصر امیدوار است پس از برتری دو بر یک برابر عمان در بازی نخست، به دومین پیروزی خود نیز دست یابد تا با کسب ششمین امتیاز، راهی مرحله بعد شود.

دیدگاه‌ها