کد خبر : 1996142 | 30 دی 1402 ساعت 22:24 | 25.2K بازدید | 5 دیدگاه

پیروزی آرسنال با مصدومیت این ستاره تلخ شد!

دکلان رایس، ستاره آرسنال، در جریان بازی تیمش مقابل کریستال پالاس به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ تعویض شد.

پیروزی آرسنال با مصدومیت این ستاره تلخ شد!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال موفق شد نوار بازی‌های نامطمئن خود را پاره کند و امشب در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر 5-0 کریستال پالاس را در امارات شکست دهد. این برد باعث می‌شود که آنها فقط دو امتیاز از لیورپول که هنوز در صدر جدول لیگ است فاصله بگیرند.

اما این پیروزی شیرین می‌تواند با مصدومیت دکلان رایس تلخ شود. رایس در جریان بازی لنگ‌لنگان زمین را ترک کرد. کاپیتان سابق وستهم در ویدیوی منتشرشده از لحظه تعویض به نظر می‌رسد که رو به به امیل اسمیت رو می‌گوید: "همسترینگ" و اشاره به مصدومیتش دارد. آرسنال در هفته‌های اخیر در نتیجه گیری به مشکل خورده است و با نمایش درخشان امشب، این تیم برای تغییر روند خود نیاز به رایس، که یکی از بهترین بازیکنان این تیم تا به اینجای کار بوده است، خواهد داشت و شاید آخرین چیزی که میکل آرتتا بخواهد، مصدومیت این هافبک باشد.

1981182

با این حال آرتتا بعد از بازی امیدوار بود که مصدومیت ستاره تیمش خیلی جدی نباشد. آرتتا پس از پایان بازی در نشست خبری گفت: "دکلان احساس ناخوشایندی روی زانویش داشت و چیزی در همسترینگ احساس می‌کرد و ما هم 3-0 جلو بودیم. نخواستم ریسک کنم گابریل هم دچار مشکلی مشابه بود. می‌خواهم امیدوار باشم که هر دو مصدومیت جدی نباشند."

دیدگاه‌ها