کد خبر : 1996144 | 01 بهمن 1402 ساعت 08:20 | 23.6K بازدید | 4 دیدگاه

راز گلزنی زاهدی زیر نظر مدافع چارچوب شناس؛

مسیح در کلاس آموزشی هادی عقیلی (عکس)

مدافع گل‌گهر به دنبال ادامه روند خوب خود در دور برگشت است.

مسیح در کلاس آموزشی هادی عقیلی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مسیح زاهدی تنها بازیکن گل‌گهر سیرجان بود که در تمام مسابقات دور رفت لیگ برتر در ترکیب این تیم حضور داشت و از زمین هم بیرون نرفت، اما نمایش موثرش در هفته‌های پایانی نیم‌فصل با گلزنی کاری کرد تا بازی او بیشتر از همیشه به چشم بیاید  و مورد توجه قرار بگیرد.

این مدافع که سومین سال متوالی حضورش در گل‌گهر سیرجان را پشت سر می‌گذارد، با یک اتفاق ویژه در فصل جاری مواجه شده و آن هم کار کردن در کنار هادی عقیلی به‌عنوان مربی تیمش است؛ کسی که در گذشته به‌عنوان بازیکن درخشش ویژه‌ای در لباس سپاهان داشت و جزو بهترین مدافعان میانی و گلزنان به شمار می‌رفت و حالا هم مسیح راه او را می‌رود.

1981184

مسیح زاهدی در سه هفته پایانی دور رفت لیگ برتر در دو مسابقه حساس مقابل استقلال و سپاهان موفق شد دروازه حریفان را باز کند تا نشان بدهد شم گلزنی هادی عقیلی در او هم دیده می‌شود و می‌تواند در فاز هجومی هم مثل دفاع موثر ظاهر شود.

گل‌گهر در دور رفت دومین خط دفاعی برتر لیگ برتر را داشت که نمایش مسیح در عقب زمین کمک زیادی به این اتفاق کرد و او امیدوار است با تمریناتی که در نیم‌فصل انجام می‌دهد، در دور برگشت هم مثمر ثمر ظاهر شود.

دیدگاه‌ها