کد خبر : 1996146 | 30 دی 1402 ساعت 22:42 | 13.6K بازدید | 9 دیدگاه

با نقش آفرینی لوکاکو و الشعراوی

رم 2-1 ورونا: ده‌روسی با برد شروع کرد

رم در اولین بازی با هدایت دانیله ده‌روسی موفق شد با نتیجه 2-1 هلاس ورونا را شکست دهد.

رم 2-1 ورونا: ده‌روسی با برد شروع کرد

به گزارش "ورزش سه"، رم در اولین بازی پس از اخراج ژوزه مورینیو موفق بود و با هدایت دانیله ده‌روسی موفق شد با نتیجه 2-1 هلاس ورونا را شکست دهد.

ویدئو: 322456

در هفته بیست و یکم رم امشب در ورزشگاه المپیکو از ورونا میزبانی کرد و با کمی خوش شانسی موفق شد اولین برد با سرمربی جدید را جشن بگیرد.

1981190

رم جریان بازی را در اختیار داشت و حریف در نیمه اول کاملا تحت تاثیر عملکرد میزبان بود. بازی با برتری عددی جالوروسی در حمله دنبال می‌شد که روی حرکت انفرادی زیبای استفان الشعراوی او موفق شد پس از دریبل زدن 3 بازیکن وارد محوطه جریمه شود و توپ را به روملو لوکاکو پاس دهد. لوکاکو از این فرصت به خوبی استفاده کرده و تیمش را با ضربه مطمئن یک بر صفر پیش انداخت.

گلزنی لوکاکو به رم انگیزه زیادی داد تا با حمایت پرشور طرفدارانش برای گل‌های بیشتر تلاش کند. این انرژی در دقیقه 25 به دومین گل تیم میزبان تبدیل شد.

لوکاکو بنیان‌گذار گل دوم رم بود و روی ارسال او به محوطه جریمه با اثرگذاری الشعراوی همراه شد تا توپ در فضای خالی محوطه جریمه به جانلوکا پلگرینی برسد. پلگرینی از فرصت استفاده کرده و با ضربه محکم در موقعیت تک به تک توپ را به تور دروازه چسباند.

1981189

رم در زمان باقی مانده نیمه اول موفق شد با مدیریت جریان بازی از حملات خطرناک حریف جلوگیری کند و در نهایت برنده به رختکن برود.

در نیمه دوم رم بیشتر تحت تأثیر فشار تیم ورونا برای تغییر نتیجه بازی بود. در دقایق ابتدایی نیمه دوم ورونا به گل رسید اما به دلیل خطا روی مدافع رم پیش از ضربه مهاجم، داور این گل را مردود اعلام کرد.

ورونا دست از تلاش نکشید و برای کاهش تفاضل گل حملات بیشتری را ترتیب می‌داد که برخورد توپ به دست دفاع رم یک ضربه پنالتی را به سود میهمان به ارمغان آورد. این پنالتی حساس که می‌توانست شرایط بازی را تغییر دهد با ضربه پرقدرت و بی دقت میلان دوریچ از بالای دروازه رم به بیرون رفت.

1981191

مقاومت رم برای بسته نگه داشتن دروازه‌اش تا دقیقه 76 دوام آورد. پس از دریافت پاس از لورنزو مونتیپو، میشائیل فولورنشو با ضربه قوس دار روی پاتریسیو را به اشتباه انداخت و شوت محکم او با وجود واکنش این دروازه‌بان پرتغالی وارد دروازه رم شد.

رم پس از اینکه گل شاهد حملات بیشتر از سوی ورونا بود اما شاگردان ده‌روسی تمام تلاش خود را بکار گرفتند تا با حفظ برتری از زمین خارج شوند که در نهایت موفق هم شدند.

با اولین برد ده‌روسی روی نیمکت رم، این تیم 32 امتیازی شد و به رتبه هشتم جدول صعود کرد. همچنین هلاس ورونا 17 امتیازی هم کماکان در رده هجدهم جای دارد.

دیدگاه‌ها