کد خبر : 1996154 | 30 دی 1402 ساعت 23:19 | 34.5K بازدید | 10 دیدگاه

ده روسی: عکس بازی امروز را قاب می‌گیرم!

دانیله ده روسی، سرمربی رم، بعد از کسب پیروزی مقابل هلاس ورونا در اولین تجربه هدایت جالوروسی، این بازی را جزو بهترین خاطرات زندگی‌اش دانست.

ده روسی: عکس بازی امروز را قاب می‌گیرم!

به گزارش "ورزش سه"، رم موفق شد در اولین بازی تحت هدایت سرمربی جدید در المپیکو 2-1 هلاس ورونا را شکست دهد. با وجود اینکه هواداران رم آماده استقبال از اسطوره خود در مقام سرمربی بودند، جو پرتنشی هم روی سکوهای المپیکو حاکم بود. چرا که هواداران از رفتن مورینیو هم ناراحت بودند و در برخی موارد بازیکنان تیم را هم هو می‌کردند. با این حال ده روسی بعد از بازی از شرایط تیمش رضایت داشت.

تجربه اولین هدایت رم؟
"خوش حال‌کننده بود. زمانی که برای تماشای بازی‌ها به اینجا می‌آمدم، حتی زمانی که در اطراف شهر قدم می‌زدم، همیشه محبت هواداران را احساس می‌کردم. این یک نقش متفاوت برای من از قبل است، بنابراین در حالی که من بسیار در مورد قبول آن احساسی بودم، فشار زیادی نیز وجود داشت، چرا که باید تلاش کنم و نتایج خوبی کسب کنم. در طول بازی شنیدم که هواداران نام مرا می خوانند  و نمی‌توانستم بیشتر از این خوشحال باشم."

1981213

ترکیب جدید 4-3-2-1 به خوبی کار می‌کند و خلاقیت بیشتری در حمله می‌دهد؟
"نیمه اول را خیلی دوست داشتم، اما اگر همان حرکات را بدون سرعت مناسب، بدون حرکت دادن سریع توپ و بدون اینکه به خاطر بیاورید که چرا این کار را انجام می‌دهید، تکرار کنید، خودتان را به دردسر می‌اندازید."

دیبالا باز هم مصدوم شده است؟
"پائولو قبل از بازی چیزی در عضلاتش احساس کرد، اما جدی نبود. او در جریان بازی احساس کرد که کمی حرکتش سخت‌تر شده و بهتر است به آن فشار نیاوریم. گفت چیز مهمی نیست. اسپیناتزولا ممکن است آسیب کمی بیشتر داشته باشد، اما باز هم هیچ چیز جدی‌ای نیست."

مالکیت توپ بیشتر از گذشته؟
"من معتقدم باید توپ را کنترل کنید و در نتیجه بر بازی مسلط شوید، این یکی از اولین چیزهایی است که روی آن کار کردیم تا نسبت به قبل تغییر دهیم. با این حال، باید این کار را سریع انجام دهیم. مالکیت بدون سرعت مثل رفتن به رختخواب است. اینطوری ما بیش از حد قابل پیش‌بینی می‌شویم، حریفان به خوبی آماده هستند و می‌دانند اگر توپ را به سرعت حرکت ندهیم چگونه از ما عبور کنند."

بعد از پیروزی به سوی هواداران در کوراسود رفتید؟
"این یکی از آن لحظاتی است که در قاب عکس‌هایم خواهد ماند. من سال‌ها پیش به شوخی گفتم که بزرگترین پشیمانی‌ام این بود که فقط یک دوران فعالیت در رم داشتم. حالا به نظر می‌رسد دومی به من داده شده است و خواهیم دید که چقدر طول می‌کشد.
من باید از عشق این افراد لذت ببرم، اما باید صد در صد کار کنم، زیرا آنها هرگز نمی‌گذارند فراموش کنم که 20 سال با هم زندگی کردیم. درست بود که به آنجا بروم و از آنها برای ادای احترام تشکر کنم.
ما باید در اینجا پیروزی‌ها را جشن بگیریم و اشتیاق را دوباره خلق کنیم، بنابراین با وجود اینکه تیم در 25 دقیقه پایانی خیلی خوب بازی نکرد، آنها قلب، اراده نشان دادند و نتیجه گرفتند."

دیدگاه‌ها