کد خبر : 1996169 | 01 بهمن 1402 ساعت 00:50 | 34.6K بازدید | 12 دیدگاه

خشم تاتنهامی‌ها از اضافه وزن ستاره‌شان‌ در ترکیه!

هواداران تاتنهام از دیدن اضافه وزن تانگوی اندومبله ستاره تیمشان که قرضی در گلاتاسرای توپ می‌زند، شوکه شده‌اند.

خشم تاتنهامی‌ها از اضافه وزن ستاره‌شان‌ در ترکیه!

به گزارش "ورزش سه"، فیلمی از این بازیکن 27 ساله منتشر شده است که بدنی سنگین‌تر از قبل دارد و این اضافه وزن از زمانی حاصل شده است که او به صورت قرضی به سوپرلیگ ترکیه رفته است. برخی از هواداران از افزایش وزن او شوکه شده‌اند و به آن در شبکه‌های اجتماعی با مقایسه عکس‌های قبل و بعد او واکنش نشان داده‌اند.

1981240

به نظر می‌رسد که این ستاره فرانسوی در گالاتاسرای هم برای حضور در زمین مسابقه و دقایق بیشتر بازی در تلاش است. این هافبک که به صورت قرضی از تاتنهام به ترکیه رفته، در این فصل فقط 5 بار برای تیم پرآوازه سوپر لیگ ترکیه بازی کرده است و با کمبود دقایق این فصل، آینده نامشخصی را برای بازگشت به تاتنهام پیش رو دارد. او سال 2019 با مبلغ 65 میلیون پوند از لیون به تاتنهام پیوست، اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و از سال 2021 به طور قرضی در ناپولی و حالا گالاتاسرای حضور داشته است. حرفه او مطمئناً با این وضعیت در مسیر نزولی ناامیدکننده‌ای قرار دارد.

اندومبله پس از اینکه طبق گزارش‌ها در مورد برنامه کاهش وزن، برگر سفارش داد و عکس آن را در اینستاگرام خود منتشر کرد، در لیست مغضوبان اوکان بوروک، سرمربی گالاتاسرای قرار گرفت. ظاهراً این بازیکن تنها در ماه اکتبر 6 کیلوگرم اضافه وزن پیدا کرده و سرمربی خود را خشمگین کرده بود.

دیدگاه‌ها