کد خبر : 1996180 | 01 بهمن 1402 ساعت 09:13 | 57.7K بازدید | 12 دیدگاه

ستاره ایتالیایی جای سردار آزمون را گرفت!

آندره‌آ بلوتی در بازی دیشب رم مقابل هلاس ورونا به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد.

ستاره ایتالیایی جای سردار آزمون را گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، بعد ار چند نمایش و البته نتیجه ناامید کننده نهایتا باشگاه رم با ژوزه مورینیو قطع همکاری کرد. سرمربی مشهور پرتغالی که با وجود فعالیت ویژه رم در نقل و انتقالات تابستانی نتوانست نتایج خوبی در این تیم کسب کند و همین موضوع نیز پایان کار او در پایتخت ایتالیا را رقم زد.

بلافاصله بعد از کنار رفتن ژوزه مورینیو، مدیران باشگاه رم سرمربی جدید خود را انتخاب کردند؛ جایی که اسطوره جالوروسی یعنی دانیله ده‌روسی به‌عنوان جایگزین مورینیو معرفی شد و خیلی سریع کار خود را آغاز کرد.

رم شب گذشته در اولین بازی خود تحت هدایت ده‌روسی مقابل تیم پایین جدولی هلاس ورونا قرار گرفت و در نهایت موفق شد هر چند سخت اما این تیم را با نتیجه ٢-١ شکست دهد تا سرمربی ایتالیایی شروع خوبی را تجربه کند.

سردار آزمون که این روزها برای مسابقات جام ملت‌های آسیا در اردوی تیم ملی فوتبال ایران حضور دارد، یکی از غایبان مهم رم در بازی دیشب بود. سردار اخیرا به گزینه شماره یک مورینیو به‌عنوان یار تعویضی تبدیل شده بود اما در بازی دیشب با توجه به غیبت او، آندره‌آ بلوتی در فاز هجومی به زمین آمد. به هر حال باید منتظر ماند و دید که چه سرنوشتی در انتظار ستاره ایرانی با سرمربی جدید رم یعنی دنیله ده‌روسی خواهد بود.

دیدگاه‌ها