کد خبر : 1996209 | 01 بهمن 1402 ساعت 11:57 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

وعده به ستاره عصبانی: متخلفان را شناسایی می‌کنیم

فدریکو بالزارتی، مدیر باشگاه اودینزه، به مایک مانیان وعده داد که تمامی توهین کنندگان به او را شناسایی خواهند کرد.

وعده به ستاره عصبانی: متخلفان را شناسایی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، اودینزه شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم سری آ ایتالیا روبه‌روی میلان قرار گرفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد. 

آنها تا دقایق پایانی بازی با نتیجه 1-2 از حریف پیش بودند اما این شاگردان استفانو پیولی بودند که موفق شدند با به ثمر رساندن دو گل در فاصله 10 دقیقه در لحظات پایانی سه امتیاز این دیدار را به دست آورند و انتقام اتفاقاتی که در جریان این بازی رخ داد را هم بگیرند. 

تعداد زیادی از هواداران اودینزه در جریان این دیدار شروع به توهین‌های نژادپرستانه به مانیان کردند که باعث شد بازی متوقف شود و او حتی قصد ترک زمین را داشت که در نهایت تصمیم گرفت بار دیگر به میدان برگردد. 

1981281

بالزارتی پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت: «اینجا باشگاهی است که بیشتر از 30 سال کار و تلاش کرده است تا بتواند بهترین الگوی ممکن باشد. بنابراین اگر ما بتوانیم افرادی که متخلف بودند را پیدا کنیم، قطعا برخورد لازم را انجام خواهیم داد. 

ما به هیچ وجه حاضر به تحمل نژادپرستی نیستیم، حتی اگر چنین کاری فقط از سوی یک نفر سر بزند. نماینده رسمی فدراسیون فوتبال ایتالیا این موضوع را بررسی خواهد کرد اما من می‌خواهم این وعده را بدهم که باشگاه اودینزه پیش از این هرگز با چنین مشکلاتی روبه‌رو نشده است.»

دیدگاه‌ها