کد خبر : 1996216 | 01 بهمن 1402 ساعت 12:37 | 61.7K بازدید | 34 دیدگاه

فلامینگو، مقصد بعدی

بمب زمستانی: ستاره لیورپول در آستانه جدایی

تیاگو آلکانتارا، ستاره اسپانیایی لیورپول، که قراردادش در پایان فصل تمام می‌شود، با فلامینگو به توافق رسیده است.

بمب زمستانی: ستاره لیورپول در آستانه جدایی

به گزارش "ورزش سه، تیاگو آلکانتارا در تابستان 2020 بود که به لیورپول پیوست ولی در این مدت اغلب درگیر مصدومیت‌های متوالی بوده و نتوانسته ستاره مورد انتظار نشان دهد. 

او در فصل جاری نیز به دلیل مصدومیت نتوانسته بازی کند و در حالی‌که در ژوئن 2024 قراردادش به اتمام می‌رسد، مشکلی برای مذاکره با باشگاه‌های دیگر ندارد.

1981286

طبق ادعای مارکا و منابع برزیلی، مقصد بعدی تیاگو، فلامینگو برزیل است. تیاگو با اصالتی برزیلی سال‌ها در عضویت تیم ملی اسپانیا بود و حالا برای ادامه فوتبالش به برزیل خواهد رفت.

امروز مارکا نوشت که مارکوس براز و برونو اسپیندل، نماینده‌های فلامینگو، راهی لیورپول شده‌اند تا مذاکرات با تیاگو وارد فاز جدی خود شود. فلامینگو که نتوانست فصل گذشته در لیگ برزیل قهرمان شود، در حال حاضر تنها دلاکروز از ریورپلاته را جذب کرده ولی تیاگو 32 ساله می‌تواند بمب بزرگ تیم در فصل جدید باشد. تیاگو البته مشتریان دیگری نیز دارد و گفته می‌شود او شاید به لیگ عربستان نیز برود اما مارکا ادعا می‌کند او بر سر قراردادی دو ساله با دستمزد 4.5 میلیون یورو در سال موافقت کرده و تنها یکسری جزئیات برای نهایی شدن انتقالش به فلامینگو باقی مانده است.

دیدگاه‌ها