کد خبر : 1996217 | 01 بهمن 1402 ساعت 11:42 | 6.5K بازدید | 7 دیدگاه

تحلیل سرمربی تیم ملی اسنوکر از عملکرد وفایی

سرمربی تیم ملی اسنوکر تاکید دارد که جنگ روانی حریف ولزی و کم تجربگی حسین وفایی در این شرایط، باعث حذف او در جمع شانزده بازیکن برتر اولین رویداد سال جدید میلادی شد.

تحلیل سرمربی تیم ملی اسنوکر از عملکرد وفایی

به گزارش "ورزش سه" کامران شهلا در گفت‌وگو با مهر با اشاره به دو دیداری که حسین وفایی در آغاز سال جدید میلادی در رقابت‌های گرند پریکس انگلستان داشت، گفت: مسابقات گرند پریکس از معتبرترین رویدادهای سالیانه اسنوکر است که همه ساله با حضور ۳۲ بازیکن برتر اسنوکر جهان برگزار می‌شود. حسین وفایی هم به واسطه موقعیتی که در رده‌بندی جهانی دارد (جایگاه ۱۹) در این مسابقات شرکت کرد.

وی با یادآوری دیدار نخست حسین وفایی مقابل «متئو سلت» که با کسب پیروزی و صعود به جمع ۱۶ بازیکن برتر همراه بود، خاطرنشان کرد: این اسنوکر باز انگلستانی از بهترین‌های جهان است که البته حسین وفایی سابقه پیروزی مقابل وی را داشت و خوشبختانه در این رویداد معتبر هم توانست این برتری را تکرار کند. وفایی با این پیروزی نشان داد که روند آماده سازی خود را خیلی خوب دنبال می‌کند.

سرمربی تیم ملی اسنوکر با اشاره به اینکه دومین دیدار حسین وفایی در رقابت‌های گرند پریکس مقابل «مارک ویلیامز» از ولز برگزار شد، تصریح کرد: نماینده اسنوکر ایران نتیجه این دیدار را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها حذف شد اما این دلیلی بر عملکرد ضعیف او نیست. حریف وفایی سابقه چند دوره قهرمانی در جهان را دارد با این حال حسین وفایی می‌توانست مقابل او پیروز شود اما برخی مسائل دست به دست داد تا او به نتیجه نرسد.

شهلا تاکید کرد: حریف حسین وفایی جنگ روانی به راه انداخت، در این شرایط نماینده اسنوکر ایران کم تجربگی کرد، عصبانیتش هم باعث شد نتواند مقابل او عملکرد خوبی داشته باشد در حالی‌که حسین وفایی پیش از این در فینال مسابقات شوت اوت همین اسنوکرباز ولزی را شکست داده بود.

وی با بیان اینکه حسین وفایی برای حضور در مسابقات آلمان آماده می‌شود، تصریح کرد: در مجموع عملکرد وفایی در اولین رویداد سال جدید میلادی قابل قبول بود. به هر حال هر رویداد شرایط و چالش‌های خاص خود را دارد اما در مجموع وفایی نشان داد از آمادگی خوبی برخوردار است و روند درستی را طی می‌کند.

سرمربی تیم ملی اسنوکر تاکید کرد: حضور در جمع شانزده بازیکن برتر اسنوکر جهان، موفقیت بزرگی بود که وفایی به آن رسیده است اما من اطمینان دارم به زودی او را در جمع هشت بازیکن برتر جهان خواهیم دید.

دیدگاه‌ها