کد خبر : 1996225 | 01 بهمن 1402 ساعت 12:51 | 20K بازدید | 9 دیدگاه

او فقط تاکتیکی بهترین است

دلخوری لاپورت: کنایه از راه دور به گواردیولا

قبلا کسانی بوده‌اند که از پپ گواردیولا به‌خاطر نداشتن ارتباط خوب و مناسب شخصی با بازیکنانش انتقاد کرده بودند. حالا آیمریک لاپورت نیز به این جمع اضافه شده است.

دلخوری لاپورت: کنایه از راه دور به گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، جدایی لاپورت از سیتی در تابستان و انتقالش به النصر برای بسیاری شگفت‌انگیز بود. 

مدافع ملی پوش اسپانیایی که فصل قبل با سیتی فاتح سه گانه شد، به فوتبال عربستان رفت در حالی که هنوز تا پایان فوتبالش سال‌های زیادی باقی‌مانده است. نباید نقش دستمزد 15 میلیون یورو خالص در سال را نیز نادیده گرفت.

او دیروز در مصاحبه با آاس صراحتا گفت که از این انتقال پشیمان است و فوتبال عربستان چیزی نبوده که انتظارش را داشت. لاپورت در بخشی دیگر از این مصاحبه در مورد کار با پپ گواردیولا نیز حرف زد.

1981300

مدافع اسپانیایی گفت: «پپ قطعا بهترین مربی از لحاظ تاکتیک در دنیاست. او تاکتیسین بزرگی است و الان که دیگر در سیتی نیستم، بهتر می‌توانم قضاوت کنم. اما اینکه از نظر شخصی به رشد فوتبال من کمک کرد را بهتر است در موردش چیزی نگویم. فقط می‌توانم بگویم انتظارم از او بیشتر بود.»

لاپورت در مورد دلیل جدایی‌اش از سیتی گفت: «من زیاد مصدوم می‌شوم و زمانی که می‌بینید باشگاه در پست شما بازیکنانی گران‌قیمت می‌خرد، متوجه می‌شوید که در اولویت نیستید. البته طبیعی است که باشگاه روی بازیکنی که اغلب با مشکلات بدنی روبه‌رو است، زیاد حساب نکند. سیتی باشگاه بزرگی است و سال‌های پرافتخاری آنجا داشتم ولی زمانی که مدافعان دیگر ارجحیت داده می‌شوند، چاره‌ای جز جدایی نیست. شاید اگر اینطور نبود، من در سیتی می‌ماندم.»

دیدگاه‌ها