کد خبر : 1996234 | 01 بهمن 1402 ساعت 13:16 | 7.7K بازدید | 2 دیدگاه

زمان برد تا با تفکرات اوزونیدیس آشنا شویم؛

خط و نشان بهنام برزای برای نیم فصل دوم

بهنام برزای اعتقاد دارد در نیم فصل دوم عملکرد گل‌گهر به مراتب بهتر از نیمه اول مسابقات خواهد بود.

خط و نشان بهنام برزای برای نیم فصل دوم

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان هنوز نتوانسته خود را میان مدعیان جا کند و با رتبه هفتم نیم فصل را تمام کرد. آنها شروع خوبی در رقابت‌ها داشتند، اما در ادامه با وقفه‌های طولانی از جمع مدعیان خارج شدند.

بهنام برزای مدافع راست و کاپیتان گل‌گهر درباره شرایط سرمه‌ای پوشان سیرجانی در نیم فصل اول، گفت: ما امسال در کادرمان تغییرات داشتیم و چند بازیکن کلیدی نیز از جمعمان جدا شدند و همین موضوع باعث شد با گذشت هفته‌های ابتدایی رفته رفته خودمان را پیدا کنیم و کمی زمان برد تا تفکرات فنی آقای اوزونیدیس در تیم جا افتاد و بازیکنان با سبک فنی ایشان که به نظر از فنی‌ترین مربیان خارجی لیگ برتر هستند آشنا شوند.

وی در مورد نیم فصل دوم رقابت‌ها اعلام کرد: مطمئنم با تمرینات بیشتر و جذب بازیکنان مدنظر کادرفنی توسط مدیریت باشگاه، نیم فصل دوم از نیم فصل اول شرایط بهتری خواهیم داشت گرچه با توجه به وضعیت رقبا کار سختی در پیش داریم اما خودمان را برای یک رقابت هیجان‌انگیز آماده کردیم و امیدوارم با حمایت هوادارن خوب سیرجانی جایگاه خوبی را در نیم فصل دوم کسب کنیم.

1981319

مدافع گل‌گهر در مورد رقابت‌های جام ملت‌های آسیا گفت: فعلا تمام توجه فوتبال آسیا به این مسابقات معطوف شده و با توجه به تعداد بالای کشورهای شرکت کننده، مرحله گروهی از کیفیت بالایی برخوردار نیست اما می‌توان تیم‌های مدعی را شناخت به‌نظرم ایران، ژاپن، استرالیا، کره و عربستان بخت‌های اصلی قهرمانی هستند و ژاپن نیز از لحاظ کیفیت و سطح فنی کم کم خودش را از بقیه کشورها جدا کرده اما امیدوارم تیم ملی کشورمان بتواند موفقیت‌های لازم را کسب کند و‌ خوشحالم که به مرحله بعد صعود کرد. آقای قلعه‌نویی سرمربی‌مان بوده و برایش خوشحالم. 

برزای در مورد شرایط فنی خودش هم اضافه کرد: همیشه سعی کردم آمادگی خودم را حفظ کنم و در تمرینات فشار لازم را داشته باشم و تمرینات مدنظر کادرفنی هم از سطح بالایی برخوردار بوده و فکر می‌کنم در نیم فصل دوم در مجموع عملکرد بهتری داشته باشیم.

دیدگاه‌ها