کد خبر : 1996239 | 01 بهمن 1402 ساعت 13:35 | 34.8K بازدید | 19 دیدگاه

شوق ترک یونایتد: ستاره انگلیسی فقط می‌خندد!

جیدون سانچو، ستاره انگلیسی دورتموند، حتی با وجود بحث با نیکلاس فولکروگ باز هم دست باز هم در بازی دیشب دست از خندیدن برنداشت.

شوق ترک یونایتد: ستاره انگلیسی فقط می‌خندد!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم بوندسلیگا روبه‌روی کلن قرار گرفت و موفق شد این تیم را با چهار گل شکست دهد و سه امتیاز را از آن خود کند. 

سانچو در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جدید میلادی از منچستریونایتد جدا شد و با قراردادی قرضی به دورتموند برگشت تا بار دیگر پیراهن این تیم را به تن کند و پس از پایان بازی شب گذشته در حال خنده و خوشحالی با هم تیمی‌هایش دیده شد.

1981324

این اتفاق در حالی رخ داد که او در طول بازی جر و بحث مختصری با فولکروگ داشت. زمانی که ضربه پنالتی به سود دورتموند اعلام شد، این بازیکن از هم تیمی‌اش خواست تا توپ را به او بدهد که اولین گلش را برای این تیم به ثمر برساند اما این درخواست مورد قبول فولکروگ قرار نگرفت. 

با این حال، به نظر نمی‌رسد که این اتفاق تاثیری در روحیه سانچو داشته باشد و بسیاری از رسانه‌ها و کاربران در شبکه‌های اجتماعی به این نکته که او در دورتموند بسیار خوشحال‌تر از چیزی است که در اولدترافورد بود اشاره کرده‌اند.

دیدگاه‌ها