کد خبر : 1996244 | 01 بهمن 1402 ساعت 13:59 | 8.2K بازدید | 8 دیدگاه

خط و نشان اینزاگی: دنبال رکوردشکنی هستیم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، می‌گوید تیمش برای کسب سومین قهرمانی متوالی در سوپر جام ایتالیا به میدان می‌رود.

خط و نشان اینزاگی: دنبال رکوردشکنی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فردا شب در دیدار فینال رقابت‎‌های سوپر جام فوتبال ایتالیا که به میزبانی عربستان و در شهر ریاض برگزار خواهد شد به میدان می‌رود. 

نراتزوری با پیروزی برابر لاتزیو در دیدار نیمه نهایی توانست به این دیدار برسد و حالا باید مقابل تیمی به میدان برود که مدافع عنوان قهرمانی سری آ ایتالیاست اما شرایط چندان خوبی ندارد و همین باعث شده که بسیاری شانس آنها را برای بالا بردن جام بیشتر بدانند. 

اینزاگی دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی به خبرنگاران گفت: «این دیدار فینال است و ممکن است نتیجه تنها در یک لحظه مشخص شود. ما باید بسیار محتاط باشیم، علاوه بر این که این فینالی است که کمتر از 72 ساعت برای آماده شدن وقت داشتیم اما تیم باید به تلاشی که در طول این مدت داشت ادامه دهد. 

ما نیمه نهایی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. حالا باید برابر قهرمان ایتالیا به میدان برویم که آنها هم در نیمه نهایی با سه گل برنده شدند. شاید این تیم مشکلاتی در لیگ داشته و مربی‌اش را عوض کرده باشد اما آنها تیمی هستند که بازیکنان خوب و با کیفیتی دارند. 

1968233

قهرمانی در این رقابت‌ها برای اینتر بسیار مهم است. اگر بتوانیم قهرمان شویم، سومین قهرمانی متوالی ما خواهد بود و من فکر می‌کنم تنها میلان موفق به انجام چنین کاری در تاریخ فوتبال ایتالیا شده است. در عین حال بدون شک کار آسانی برای ما نخواهد بود. 

ما سال گذشته برابر میلان پیروز شدیم و جام را به دست آوردیم و دو سال قبل در سن سیرو توانستیم یوونتوس را شکست دهیم. دوست داریم فردا برابر ناپولی هم این کار را انجام دهیم. مطمئنا بازی بسیار خوبی را در پیش خواهیم داشت.

قهرمانی در سوپر جام نشانه بسیار خوبی برای لیگ هم خواهد بود اما حالا باید فقط روی این بازی تمرکز کنیم. تمامی بلیت‌ها به فروش رسیده و فینال زیبایی در انتظار ماست. مهم است که عملکرد خوبی داشته باشیم و قهرمان شویم. لیگ پس از این بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.»

دیدگاه‌ها