کد خبر : 1996247 | 01 بهمن 1402 ساعت 13:59 | 53.3K بازدید | 20 دیدگاه

یان کوتو در رادار رئال

جانشین کارواخال از منچسترسیتی می‌آید

رئال مادرید روی یان کوتو، مدافع راست خیرونا، تمرکز کرده و قصد دارد او را برای تابستان پیش رو به خدمت بگیرد. بازیکنی که در واقع متعلق به سیتی است.

جانشین کارواخال از منچسترسیتی می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در سال‌های اخیر اغلب خریدهای استراتژیک خود را در فصل بهار و قبل از تمام شدن فصل نهایی کرده است. در مورد جود بلینگام، شوامنی و رودیگر این امر قبل از شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی قطعی شده بود و حالا نوبت به یک مدافع برزیلی است.

یان کوتو 21 ساله، مدافع راست برزیلی سیتی، که قرضی در خیرونا بازی می‌کند (هر دو زیر مجموعه سیتی گروپ هستند) حالا به گزینه خرید رئال تبدیل شده است. مدافعی که امسال نقش مهمی در تحول خیرونا داشته و عالی کار کرده است.

1981342

کوتو اخیرا در مصاحبه با رسانه‌های کاتالونیا اعتراف کرد که هوادار رئال است و رونالدو الگویش بوده است. مارکا در این رابطه نوشته است که هنوز مذاکرات با اطرافیان کوتو شروع نشده و رئال تصمیمی قطعی نگرفته اما او وارد فهرستی شده که در آن نام بازیکنانی چون لنی یورو و آنتونیو سیلوا نیز به چشم می‌خورند.

1981341

کوتو تا 2025 با سیتی قرارداد دارد و یک سال دیگر برای مذاکره با رئال آزاد خواهد بود اما رئال مادرید قصد دارد شانسش را همین تابستان امتحان کند. 

قرارداد دنی کارواخال تا 2025 اعتبار دارد و قرارداد لوکاس واسکز، دیگر مدافع راست رئال، نیز در پایان فصل تمام خواهد شد. مذاکره با سیتی راحت نیست و حتی شنیده می‌شود پپ گواردیولا قصد دارد فصل بعد کوتو را برگرداند ولی در نهایت همه چیز به نظر خود بازیکن بستگی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها